۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۶۰۸۸۳

تجلیل از ۳۵ قاری و حافظ برتر بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت

تجلیل از ۳۵ قاری و حافظ برتر بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت
به همت دانشکده علوم قرآنی قم از ۳۵ قاری و حافظ قرآن که در بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا مراسم بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت عصر امروز در سالن جلسات امام خامنه ای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور خانواده شهید محسن صداقت از شهدای تجاوز رژیم صهیونسیتی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در سوریه و آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله برگزار شد، از ۳۵ قاری و حافظ قرآن که در بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.

این جشنواره در ۴۸ رشته برگزار شد و نفرات برتر این مراسم در ۸ رشته قرآنی تجلیل شدند که از دانشگاه‌های مختلف علوم و معارف قرآنی کشور بودند که از میان ۸۰۰ دانشجوی شرکت کننده در این جشنواره در پایان از ۳۵ نفر برتر در ۸ رشته تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از نفرات برتر در رشته‌های حفظ ۳ جز، ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و اذان صورت گرفت.

این دوره از مسابقات از اسفند ماه آغاز شده و نفرات برتر پس از مراحل سطح دانشگاه، شهرستان و استانی به سطح ملی جشنواره قرآنی راه می‌یابند و قرار است به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

ارسال نظرات