۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۷۶۱۵۲۶

مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد
آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سایر مقامات کشوری و لشکری در سالن استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، شورای اداری و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید تبریز با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری و حجت الاسلام والمسلمین محمدیان و سایر مقامات در استانداری برگزار گردید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: موفقیت های دولت سیزدهم در استان مرهون حمایت های آیت الله شهید آل هاشم بود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ابراز داشت: تبریز مهد علما و مراجع تقلید بود. شهید آیت الله آل هاشم در عمق دل‌های مردم نفوذ کرده بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از قرائت حکم رهبری به انتصاب امام جمعه جدید تبریز خطرنشان کرد: آیت‌الله آل‌هاشم مکتب جدیدی را در بین ائمه جمعه ثبت کرد.

وی بیان کرد: در بسیاری شهرها که قصد تغییر امام جمعه را داشتیم؛ مردم از ما امام جمعه‌ای همچون آیت‌الله آل‌هاشم را مطالبه می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز افزود: بسیار سخت است که بجای سرورم، محبوبم و رفیقم آیت الله شهید آل هاشم باشم، به هر دری زدم تا زیر بار این مسئولیت سنگین نروم؛ در این راه سخت از همه می‌خواهم که دست مرا بگیرند و مدیران استانی صادق باشند.

شایان ذکر است مراسم معارفه امام جمعه جدید تبریز ساعت۱۱ جمعه ۲۲تیرماه است. بر همین اساس مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه و با حضور آحاد مردم تبریز از میدان ساعت به سمت مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات