۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۷۶۱۵۲۹
دبیر ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

امر به معروف و نهی از منکر؛ عامل سلامتی جامعه اسلامی

امر به معروف و نهی از منکر؛ عامل سلامتی جامعه اسلامی
حجت الاسلام نستوهی در جمع تیپ ۲۵ نیروهای واکنش سریع ارتش گفت: امر به معروف و نهی از منکر ، عامل سلامتی جامعه اسلامی و بیمه کننده و بازدارنده از انحرافات اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسن نستوهی بمناسبت فرا رسیدن سالروز ۲۱ تیر ماه سالروز عفاف و حجاب در جمع کارکنان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع، ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یک قانون و اصل مترقی است.

وی افزود: اصلاح جامعه اسلامی در گرو همین تبیین امر به معروف و نهی از منکر است، در سیره عملی اهل بیت علیهم السلام امر به معروف و نهی از منکر مسؤل بودن همه در برابر هم است و گرنه همه در گناه هم شریک هستند.

حجت الاسلام نستوهی اضافه کرد: طبق اصل هشتم قانون اساسی، مردم از دعوت به خیر برخوردار هستند. فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل پیشرفت جامعه اسلامی است و دقیقا بی تفاوتی و عدم اجرای اصل هشتم قانون اساسی باعث افزایش خسران در جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن در بحث امر به معروف و نهی از منکر از بین بردن بنیان خانواده است و کشف حجاب و پدیده بی حجابی از عمده ترین برنامه ریزی های دشمنان برای خانواده و نظام خانواده است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات