۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۱۸۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با ایران مقتدر و قوی مخالف است

دشمن با ایران مقتدر و قوی مخالف است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی ملت ایران قهرمانان مبارزه با فتنه ها در نظام اسلامی هستند، گفت: امروز مخالفت دشمن با ایران مقتدر و قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع فرمانده، پاسداران و نیرو‌های وظیفه سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تسلیت شهادت امام حسین(ع) گفت: ملت ایران قهرمانان مبارزه با فتنه‌ها در نظام اسلامی هستند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با قیام خود و پیروزی انقلاب اسلامی موفق شد حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستمشاهی را در ایران سرنگون کند و ولایت الهیه را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه تشکیل حکومت اسلامی بر پایه قرآن و سیره اهل بیت از سوی امام خمینی(ره) آرزوی ١٢۴ هزار پیامبر خدا بود، اظهار داشت: امام حتی اگر امام معصوم هم باشد بدون مردم نمی‌تواند کاری انجام بدهد از این رو انقلاب اسلامی با عنایت خداوند به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب دوم نیز با تسخیر جاسوس خانه آمریکا انجام شد، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آمریکا را از درب اخراج کرده بودیم، اما، چون احتمال داشت از پنجره وارد شود با تسخیر سفارت آمریکا، پنجره را هم بستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مخالفت دشمن با ایران قوی را یادآور شد و افزود: دین مدعی است که هم می‌تواند امور مادی و هم معنویت مردم و جامعه را اداره کند و با پیروزی انقلاب اسلامی تمدن بزرگی بر پایه و اساس دین در ایران ایجاد شد و امروز جمهوری اسلامی ثابت کرده است دین توان اداره امور مادی و معنوی مردم را دارد.

به گفته وی ایران، قوی، پیشرفته و متدین است و تحریم‌های ظالمانه دشمن برعلیه ایران نیز برای این است که دشمن از ایران قوی و مقتدر در ترس و هراس است و قهرمان این میدان کسانی هستند که در جبهه‌های مختلف از جمله شهید تهرانی مقدم سبب اقتدارایران شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قهرمان این میدان کسانی بودند که ۴۶ سال قبل هم در صنعت و هم در علم و مسائل نظامی زمینه فراهم کردن پیشرفت‌های چشمگیرایران اسلامی را فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: قهرمان این میدان طی سه سال گذشته نیز شهید ایت الله رئیسی بود که ۹ هزار کارخانه تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل را به چرخه تولید برگردانید که از این تعداد یکهزار و ۶۰۰ کارخانه در استان اصفهان بود. 

به گفته وی اگر در هر کارخانه ۵ نیروی انسانی مشغول شده باشند ۸ هزار نفر رقم بزرگی است، در حالی که این رقم حد نصاب اشتغالی بود که برای استان تعریف شده بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی باید در تمامی حوزه‌ها قوی و مقتدر باشد، یادآور شد: برخی دوگانه موشک و معیشت را مطرح کردند که کاملا اشتباه است، چرا که رهبر معظم انقلاب به همان اندازه که برای مسائل نظامی و موشکی تشویق کرد برای تولید علم و اقتصاد مقاومتی نیز توصیه کرد، اما برخی توجه نکردند و اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی نامیدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات