۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۶۱۸۷۳

پیام تسلیت آیت الله کعبی درپی درگذشت «سیدعبدالکریم قزوینی»

پیام تسلیت آیت الله کعبی درپی درگذشت «سیدعبدالکریم قزوینی»
آیت الله کعبی در پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالکریم قزوینی را تسلیت گفت.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کعبی در پی درگذشت آیت الله «سیدعبدالکریم قزوینی» در پیامی وی را از شاگردان شهید صدر و مبارزان در راه ترویج مکتب اهل بیت دانست.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ ایه ۱۱ سوره مجادله
 
رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مرحوم مغفور له آقای حاج سیدعبدالکریم قزوینی – رضوان الله تعالی علیه – موجب تاثر و تالم گردید. این ضایعه مولمه و خسارت بزرگ را به ساحت قدسی ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع معظم و حوزه های علمیه عراق و ایران و شاگردان و دوستداران و بستگان و بیت معظم له تسلیت عرض می نمایم. 
 
آن محقق و نویسنده و فعال اجتماعی و مبارز سیاسی عمر شریف خود را با مجاهدت علمی و عملی و مبارزه با رژیم جنایتکار بعثی و همراهی در صف اول با مرجع مجاهد شهید سید محمد باقر صدر قدس سره و حمایت از مبارزان و مهاجران و تاسیس مدارس علمیه و بنای مساجد و خدمات خیریه و در مسیر آرمان‌های متعالی اسلام و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت صادقانه به شیعیان اميرالمؤمنين عليه‌السلام گذراند و همواره در تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل قدس سره و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی کوشا بود.
عاش سعيدا و مات حميدا 
 
از خداوند سبحان صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و علو درجات و لطف و کرم پیامبر اکرم و آل اطهار علیهم السلام را در این ایام مصیبت سید الشهداء و خاندان وحی برای این عالم ربانی وارسته و پرهیزکار مسالت می نمایم. و لاحول و لاقوة الا بالله العلي العظيم
و انا لله و انا اليه راجعون. 
۲۸/ ۴/ ۱۴۰۳
الاقل _ عباس کعبی
ارسال نظرات