۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۶۱۹۱
در بابل؛

سومین گردهمایی ائمه جمعه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری سومین گردهمایی ائمه جمعه استان در بابل خبر داد.
گردهمايي ائمه جمعه مازندران
حجت‌الاسلام محمد قاسمی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،‌ گفت: سومین گردهمایی ائمه جمعه استان چهارشنبه نوزدهم اسفندماه در شهر بندپی بابل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی که مسؤولان استان و استاندار مازندران نیز حضور دارند، پیرامون مسأله هدفمند کردن یارانه‌ها، رسیدگی به مشکلات حوزه کاری ائمه جمعه و چگونگی برقراری ارتباط بین مردم و مسؤولان و‌ همچنین پیرامون نماز وحدت آفرین در آینه بصیرت، بحث و بررسی ‌می‌شود.

رییس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در ادامه افزود: خوشبختانه ائمه جمعه شهرهای مازندران و آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان تعامل خوبی با استاندار و مسؤولان اجرایی استان دارند که این ارتباط صمیمی سبب رفع مشکلات مردم در مازندران می‌شود و ما‌ انتظار تداوم این تعامل را خواستاریم؛ البته ائمه جمعه شهرهای مازندران هم از تریبون نماز جمعه خدمات شایسته نظام و دولت اسلامی را به اطلاع مردم می‌رسانند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که دومین گردهمایی ائمه جمعه مازندران، طی ماه های گذشته به میزبانی شهرستان چالوس، برگزار شد، خاطر نشان کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در طول سال برای همگرایی بیشتر مسؤولان ارشد استانی با ائمه جمعه اقدام به برگزاری همایش های مذکور می کند.

وی با بیان این که در حال حاضر سی تریبون نماز جمعه در سی شهرستان و منطقه استان مازندران فعال است و هر هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه را با شکوه خاصی اقامه می کنند، افزود: یک‌هزار و 400 نفر اعضای ستادهای اقامه نماز جمعه در استان را شامل می‌شوند که از این تعداد، 886 نفر مرد و 514 نفر زن هستند. /950/پ202/س
ارسال نظرات