۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۶۱۹۲۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

جشنواره شمیم خانواده سپاه در لرستان برگزار می شود

جشنواره شمیم خانواده سپاه در لرستان برگزار می شود
باقری گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در استان از دوم مرداد به مدت چهار روز و با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت‌الله باقری، ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه و مودت بین فرزندان این قشر از دوم مرداد به مدت چهار روز و با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در قالب ۴۵ رده در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود و 32 سپاه استانی و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در خرم‌آباد حضور خواهند داشت.

سردار باقری با بیان اینکه این جشنواره فرصتی برای معرفی آداب و رسوم فرهنگ لرستان به این افراد است، عنوان کرد: هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی، کشتی و آمادگی جسمانی و با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم الرضا و شهدای خدمت» در این جشنواره پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های میزبانی در خرم‌آباد محدود است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم جهت همکاری با سپاه لرستان را انجام دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات