۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۶۲۰۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن به دنبال گرفتن نقاط قوت اسلام ناب است

دشمن به دنبال گرفتن نقاط قوت اسلام ناب است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: یکی از نقاط قوت اسلام مناسک حج است که دشمن به دنبال تضعیف و نابودی آن است تا اسلام ناب را از مسلمانان بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز  در دیدار با جانباز علی حیدری تا از حج تمتع برگشته است، با اشاره به احیاء برائت از سوی امام خمینی(ره) گفت: برائت از حضرت ابراهیم گرفته شده است، که به بت پرستان می‌فرماید، ما از شما بیزاریم و این بیزاری همان برائت از مشرکین است.

وی با بیان اینکه از حدود سه قرن قبل که آمریکا به عنوان ابرقدرت مطرح نبود، انگلیسی‌ها در توطئه‌ای به دنبال گرفتن نقاط قوت اسلام بود، افزود: یکی از نقاط قوت اسلام مناسک حج است که دشمن به دنبال تضعیف و نابودی آن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از بازگشت سه میلیون نفر حجاج به کشور‌های خود به عنوان سفیران برائت از مشرکین نام برد و اظهار داشت: اگر حج ابراهیمی باشد و مشکلات جهان اسلام در آن بیان شود، هیچ ظلمی به مسلمانان نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی امام حسین(ع) در سال ۵۸ در منا برای زائران خانه که علت اینکه معاویه‌ها بر گرده شما سوار هستند برای این است که از مشرکین برائت نمی‌کنید، گفت: امروز نیز همه مشکلات جهان اسلام از آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: امروز نیز اگر همه حجاج ار مناسک از مشرکین برائت کنند سبب موج آفرینی وسیعی بین مسلمانان جهان خواهد شد، از این رو رهبر معظم انقلاب از مردم کشور‌های اسلامی خواست به دولت‌های خود فشار بیاورند تا روابط سیاسی و اقتصادی کشور‌های مسلمان را با اسرائیل و آمریکا را قطع کنند.

به گفته وی در زمان رزیم ستم شاهی نیز هواپیما‌های اسرائیل محمدرضا پهلوی تامین می‌شد و امروز نیز همین کار را برخی از کشور‌های اسلامی انجام می‌دهند و به اسرائیل کمک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: اگر حج بتواند برائت از مشرکین را به دو میلیارد مسلمان منتقل کند و جهان اسلام بر علیه شرک و کفر قیام کند دیگر خبری از اسرائیل نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اینکه حج و خانه خدا را از اسلام ناب بگیرد اقدام به تأسیس دو فرقه ساختگی و جعلی و انحرافی وهابیت و بهائیت برای اسلام کرد، گفت: دشمن برای اینکه حج را از اسلام ناب بگیرد بهائیت را به شیعه و وهابیت را به اهل سنت اضافه کردند تا مسلمانان را از اسلام ناب دور کنند.

لازم به ذکر است عباس حیدری زائر بیت الله الحرام در سن ۱۷ سالگی راهی جبهه نبرد بر علیه باطل شد و سال ۶۱ در مرحله دوم عملیات آزادسازی خرمشهر به روی مین رفت و جانباز شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات