۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۶۲۱۰۵

رویداد مجازی "آرمان ما ۲" برگزار می شود

رویداد مجازی
رویداد آموزشی مجازی "آرمان ما ۲" بصورت مجازی و در قالب کلاس‌های آفلاین و آنلاین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رویداد آموزشی مجازی "آرمان ما ۲" بصورت مجازی و در قالب کلاس‌های آفلاین و آنلاین برگزار می شود.

کلاس های این رویداد آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی تعبیه شده که برای هر فرد علاوه بر شرکت در بخش عمومی امکان شرکت در ۲ پنل تخصصی وجود خواهد داشت. 
 
گفتنی است پنل های تخصصی این دوره شامل: جریان‌شناسی مقاومت، دین و رسانه، تولید پادکست، شبکه‌سازی، هوش مصنوعی، بازی سازی، سواد فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، زیست دیجیتال بانوان، تولیدات تصویری، خبر و خبرنگاری و اوسینت و مباحث عمومی شامل: عزت تمدن ساز انقلاب اسلامی، قدرت تمدن ساز انقلاب اسلامی و حکمت تمدن ساز انقلاب اسلامی است.
 
شایان ذکر است زمان برگزاری این دوره آموزشی ۶ الی ۱۳ مرداد ۱۴۰۳، مهلت ثبت‌نام ۱۸تیر الی ۵ مرداد با با ارائه گواهی معتبر است، ثبت‌نام از طریق لینک http://jaryan.app انجام می شود و شرکت در دوره با کد B503  رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است بعد از ورود به اپلیکیشن جریان صفحه ورود اطلاعات نمایش داده می شود که در صورت تکمیل اطلاعات چند روز دیگر پیام نصب اپلیکیشن و اطلاعات دوره برای شماره موبایل ثبت شده از جانب شما پیامک خواهد شد.

رویداد مجازی

ارسال نظرات