۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۲۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

دستگیری عبدالمالک ریگی دشمنان ایران را به هراس انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: دستگیری ریگی، تروریستی که از غرب حمایت می‌شد، دشمنان داخلی و خارجی ایران را به هراس انداخته است.
عبدالمالك ريگي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، روز گذشته در جمع پاسداران و بسیجیان استان زنجان‌ اظهار داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی، شرور منطقه شرق کشور دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل را سردرگم کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: کار پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در آستانه سالروز آغاز امام حضرت حجت(عج)،‌ عیدی بسیار شیرین برای مردم شرق کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام معبودی با تأکید بر این‌که اعترافات این تروریست بسیاری از حقایق را مشخص خواهد کرد، گفت: دستگیری ریگی، ترویستی که از غرب حمایت می شد، دشمنان داخلی و خارجی ایران را به هراس انداخته است.

وی در ادامه از سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مخلص وفادار به نظام و رهبری یاد کرد و ابراز داشت: این نیرو در هر شرایط رمانی و مکانی گوش به فرمان فرمانده کل قوا آمادگی مقابله با فتنه های داخلی و خارجی را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: تبلیغات گسترده رسانه‌های وطن‌فروش علیه سپاه و بسیج نشان از جایگاه مردمی و عمیق این نیرو در حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی‌ در ادامه اظهار داشت: خط ولایت فقیه همان خط اسلام ناب محمدی‌(ص) است؛ از این رو هرکس در این خط حرکت کند در دنیا و آخرت سربلند است./935/ت302/س

ارسال نظرات