۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۶۲۲۱۷

خاطره سردار شریف از سختی‌های کار روابط‌عمومی و مذاکرات هسته‌ای وین

خاطره سردار شریف از سختی‌های کار روابط‌عمومی و مذاکرات هسته‌ای وین
سخنگوی سابق سپاه پاسداران با ذکر خاطره‌ای درباره یکی از اظهارات خود درباره لزوم افزایش قدرت موشکی ایران در اثنای مذاکرات هسته‌ای، سختی‌های کار روابط‌عمومی را متذکر شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی اظهارات سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه معاون روابط‌عمومی سپاه پیرامون سختی‌های کار روابط‌عمومی و ذکر خاطره‌ای در این زمینه که به دلیل انتشار ناقص آن در برخی رسانه‌ها، با واکنش‌هایی همراه شده است، متن کامل خبر مربوط به این بخش از سخنان وی به شرح زیر است .

سردار شریف در این جلسه با ذکر خاطره‌ای در تبیین سختی‌های کار روابط‌عمومی گفت: از آنجا که برخی اظهار نظرهای مرتبط با سپاه را در قالب ستاد انتفاضه قدس هم مطرح می‌کردم، در نشست خبری روز قدس چند سال پیش، در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره حوزه موشکی سپاه اعلام کردم همان‌طور که فرماندهان هم تأکید داشته‌اند، انتظار می‌رود کاری را که در این راه آغاز شده باقوت، سرعت، دقت و حجم تخریب بالا و ... ادامه پیدا کند.

وی افزود: فردای نشست خبری به‌منظور سخنرانی روز قدس در راه زنجان بودم که فردی از شورای‌عالی امنیت ملی تماس گرفت و گفت سردار شریف چه‌کار کرده‌اید که آقای ظریف (وزیر امور خارجه) از هتل کوبورگ تماس‌گرفتن و گفتن که اظهارات ایشان (سردار شریف)، تمام بساط ما را به هم ریخت! خیلی ناراحت شدم چرا که برای ما عقلانیت و به‌موقع صحبت‌کردن خیلی مهم بود.

سخنگوی سابق سپاه با اشاره به اینکه در این تماس تلفنی اعلام شد که دبیر شورای‌عالی امنیت ملی وقت (آقای شمخانی) از این اظهارات بسیار ناراحت شده‌اند! ادامه داد: پنج دقیقه بعد از این تماس، سردار جعفری فرمانده سابق سپاه به من زنگ زد و سوال کرد که آقای شریف چه گفته‌اید؟ من نیز پاسخ دادم این‌گونه صحبت کردم که قدرت موشکی را با تمام توان ادامه می‌دهیم و لحظه‌ای هم متوقف نخواهیم شد.

سردار شریف افزود: سردار جعفری گفت حرف بسیار خوبی زدی، الان کجایی؟ گفتم دارم  برای سخنرانی روز قدس به زنجان می‌روم، و از من خواستند که دوباره آن حرف را در زنجان تکرار کنم! من تعجب کرده بودم، "به ایشان گفتم چند لحظه قبل فلانی از دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی تماس گرفتند و گفتند، آقای شمخانی (دبیر شورای امنیت ملی)  از این اظهارات دلخور شده‌اند، اما فرمانده سابق سپاه گفتند اتفاقاً آقای شمخانی همین چند دقیقه پیش با من تماس داشتند و گفتند که ایشان (سردار شریف) این حرف را تکرار کند !!"

وی با بیان اینکه استرس و فشار زیادی در حوزه روابط‌عمومی وجود دارد، تصریح کرد: در این حال و شرایط فرمانده سپاه (سردار جعفری و سردار سلامی) همواره پشتوانه مستحکم ما بودند.

شایان ذکر است بخش داخل گیومه و برجسته شده در ویدیوی منتشره از اظهارات روز گذشته سردار شریف در مراسم مذکور حذف شده بود.

ارسال نظرات