۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۷۶۲۴۲۸

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری با حکمی از سوی نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به سمت رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری با حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسين موسي پور نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به سمت رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد.

حکم صادره به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد حسن اختری (دام عزه)

سلام علیکم

وحدت و مصالح عالیه اسلامی مهمترین آرمان و پایه‌ی فکری تقریب در منظومه‌ی گفتمانِ مصلحانه‌ی جمهوری اسلامی ایران، منبعث از شارع مقدس و سفارش موکد ائمه معصومین(علیهم السلام) است که با اقدام راهبردی و مدبرانه رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با اهتمام  منادی حقیقی وحدت در عصر حاضر، رهبر حکیم حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به عنوان یک رهیافت عینی و کارگشا در ایام ولادت دردانه‌ی هستی، رحمه للعالمین، پیامبر خاتم(صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، جهت تالیف قلوب و وحدت صفوف امت اسلامی در مقابله با دسیسه‌های استعماری و استکباری توصیه و به مثابه منشور عملی وحدت اسلامی زمینه‌های رسیدن به آن به خوبی پی‌ریزی شده است.

جنگ ترکیبی نظام سلطه بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم آپارتاید صهیونیسیتی با ارزش‌های اسلامی ، مردم مسلمان و سرزمین‌های اسلامی، ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر دشمن مشترک در زیست جهانِ چند قطبی و چند تمدنی کنونی را  مضاعف می‌کند.

بر این اساس و با توجه به مراتب علمی، اخلاقی و تلاش‌های متمادی و اثر بخش جنابعالی در جهت وحدت امت اسلامی، بدینوسیله به عنوان «رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت» منصوب می شوید .

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند، شایستگی‌های عالمانه و مجاهدانه و با همکاری صمیمانه نهادها و سازمان‌های مرتبط، و استفاده از ظرفیت گروه های مردمی نسبت به هماهنگی جهت برپایی با شکوه جشن های میلاد پیامبر اعظم (ص) و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در راستای پایش مقتدرانه از مرزهای فکری و فرهنگی جغرافیای جهان اسلام و بازخوانی و بازیابی هویت تاریخی – فرهنگی مسلمانان و تقویت وحدت اسلامی و تبیین پیام‌های متعالی دین مبین اسلام بویژه با بهره‌گیری از مجراهای ارتباطی و تعاملی نوین به شکل پویا و هماهنگ اقدام فرمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همراهی تمامی علماء و اندیشمندان اسلامی موفق و مؤید باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمد حسين موسي پور

نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

ارسال نظرات