۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۲۷۶۲
استاندار مازندران:

شهادت اسماعیل هنیه نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر می کند

شهادت اسماعیل هنیه نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر می کند
مازندران - استاندار مازندران، اقدام رژیم غاصب اسرائیل در ترور شهید هینه را محکوم کرد و گفت: به زودی ماشاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و انتقام سخت گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، یوسف نوری، استاندار مازندران امروز در حاشیه آیین گرامیداشت عالم مجاهد شهید شیخ فضل الله نوری و یادواره شهدای روحانی در مصلی الغدیر شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مجاهد فرهیخته و عالیقدر از رهبران نهضت مشروطه بود که در عرصه های سیاسی و اجتماعی همچون حضور در جنبش تنباکو و انقلاب مشروطه و آگاهی کامل از توطئه‌های استعمارگران و تلاش برای ایجاد و احیای عدالتخانه داشت که این ها بخش مهمی از عملکرد این عالم ربانی جهان اسلام در زمان حیاتشان به شمار می‌رود.

وی با بیان این که شیخ فضل الله نوری به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب از افراد پرورش یافته در مکتب اسلام بوده است، یادآور شد: این شخصیت بصیر بود و حاضر نبود زیر پرچم انگلیس قرار گیرد.

نوری خاطرنشان کرد: این مجاهد نستوه دارای پشتوانه نظری، اعتقادی، شخصیتی بصیر و هوشیار بود و پای این بصیرت ایستاد.

استاندار مازندران در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه اقدام رژیم غاصب اسرائیل را در ترور این شخصیت محکوم کرد و گفت: به زودی ماشاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و انتقام سخت گرفته می شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات