۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۶۲۷۷۲

مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی صادق آهنگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی صادق آهنگران در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

این مراسم با حضور آقا میری استاندار قم، جمعی دیگر از مسئولان استانی و مردم ولایتمدار و داغدار شهر قم و خیل عظیم زائران بانوی کرامت برگزار گردید.

عزاداران شهید القدس با شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند و صدای حمایت و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را از این فضای معطر و ملکوتی به گوش ملت های آزاده رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان سخنران این مراسم ثواب تشییع پیکر مهاجر مجاهد ابوالشهدا شهید اسماعیل هنیه را بسیار بالا توصیف و خاطرنشان کرد: هرکسی می‌خواهد به مردم مظلوم و در بند غزه کمک کند و انرژی، آب و غذا و دارو به آنها برساند، باید در این تشییع شرکت کند، شکوه تشییع ابوالشهدا اسماعیل هنیه در تهران، تجلی اوج هوشیاری مردم ایران در سربازی امام‌زمان (عج) بود.

مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه برگزار شد

وی با بیان این که پشت مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا شعار «یا بن الحسن (عج)» نهفته است، خاطرنشان کرد: هر حرکتی برای آبادانی کشور، فراهم‌سازی امنیت و یاری مظلومان مسیری برای مقدمه سازی ظهور و فرج صاحب‌الزمان (عج) است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت در بخش پایانی سخنان خود به تبیین برخی از تجربیات تاریخی انقلاب اسلامی در مواجهه با حماقت‌های بی وصف دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: ماهیت تمام اقدامات کور دشمنان بزدل و ترورها سرآغازی بر بیداری هرچه بیشتر امت اسلام و دستور امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین پناهیان با بیان این که هرکسی اقدامات دشمنان را حساب شده فرض کند، معلوم است آن‌گونه که باید به قران ایمان ندارد، اظهار داشت: قرآن کریم مملو از آیاتی است که در آن به بی‌حساب‌وکتاب و کورکورانه بودن اقدامات خبیثانه و بزدلانه دشمنان اشاره می‌کند؛ اقدامات احمقانه دشمن بزرگ‌ترین پایه ایجاد جبهه یکپارچه مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف بود.

گفتنی است مجلس ختم و بزرگداشت شهید مقاومت، شهید القدس حاج اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه – سلام الله علیها -، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه جمعه پس از اقامه نماز مغربو عشاء در شبستان امام خمینی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات