۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۶۲۸۱
معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان:

با دستگیری ریگی مردم و طوایف سیستان و بلوچستان نماز شکر به جا آوردند

خبرگزاری رسا ـ سرهنگ محمد عرب گفت: اشرار و معاندان در داخل و خارج از کشور بدانند که نمی توان مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.
عبدالمالك ريگي
سرهنگ محمد عرب، معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: با دستگیری عبدالمالک ریگی مردم و طوایف استان سیستان و بلوچستان جشن گرفته و نماز شکر به جا آوردند.

وی افزود: از پیش در استان امنیت بود و طبق نظرسنجی ها نیز استان در رتبه مناسبی از امنیت برخوردار بود، اما پس از دستگیری سرکرده تروریست ها در شرق کشور مردم کاملا احساس امنیت دارند.

سرهنگ عرب با اشاره اقدامات امنیتی گذشته و بازداشت ریگی در روز گذشته توسط نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اشرار و معاندان در داخل و خارج از کشور بدانند که نمی توان مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین به اشرار عضو گروهک ریگی توصیه کرد: هر چه زودتر به دامن نظام برگردند که در این صورت تخفیفاتی نیز شامل حال آن ها می شود.

وی در پایان بیان داشت: بازداشت عبدالمالک اقتدار امنیتی کشور را به رخ جهان کشید و همه طوایف اهل سنت و بلوچ از این واقعه خوشحال هستند./957/ت302/ص
ارسال نظرات