۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۸۶۶
از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا؛

دوره آموزشی «همگام با مبلغان اربعین ۲» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «همگام با مبلغان اربعین ۲» برگزار می‌شود
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) در راستای ایفای رسالت خود در توانمندسازی و تربیت مبلغ ویژه ایام اربعین، دوره آموزشی «همگام با مبلغان اربعین ۲» را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) ‌در راستای ایفای رسالت خود در توانمندسازی و تربیت مبلغ ویژه ایام اربعین، دوره آموزشی «همگام با مبلغان اربعین ۲» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره آموزشی «همگام با مبلغان اربعین ۲» از سوی اداره توانمندسازی مبلغان اداره کل تبلیغ در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه ایام اربعین جهت توانمندسازی طلاب و مبلغان است و به صورت مجازی و آفلاین تشکیل می‌شود.

شریفی افزود: جهاد تبیین و اربعین، حقیقت و آداب زیارت، دستاوردهای اربعین و انقلاب اسلامی، روش تبلیغ چهره به چهره، مدیریت فرهنگی مواکب، مهارت‌های ارتباطی، معرفی اماکن مهم عراق، فرهنگ وآداب و رسوم مردم عراق، آشنایی با اماکن شهر نجف، پرده‌خوانی حماسه عاشورا، تبلیغ مجازی و ... از سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

وی یادآور شد: در این دوره آموزشی، اساتید حوزه و دانشگاه  استاد راجی، استاد محمدی، استاد بابايي، استادكاظمي، استاد جوشقانيان، استاد هادي، استاد نجفی، استاد کریمی، استاد دستلان، استاد سرچاهی، استاد صالحی و استاد حیدر کسمایی حضور دارند.

وی با بیان اینکه افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت بگذارنند، گواهینامه شرکت در دوره دریافت می‌کنند، گفت: شرکت برای ثبت نام کنندگان اعزام اربعین و همپای قافله ۸ در اين دوره آموزشي الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شركت در دوره اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات