۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۶۲۹۲۸
 حجت الاسلام والمسلمین طائب:

رژیم صهیونیستی ضربه‌ای غیر قابل پیش‌بینی خواهد خورد

رژیم صهیونیستی ضربه‌ای غیر قابل پیش‌بینی خواهد خورد
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که مقاومت یک جبهه هماهنگ و با آرایش‌ جنگ نامتقارن است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با اشتباه خود در ترور شهید هنیه، ضربه‌ای غیرقابل پیش‌بینی می‌خورد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در جمع اساتید بسیجی کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت اظهار کرد: طوفان‌الاقصی اوج شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا بود و قدرت سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی آن‌ها ضربه‌ای خورد که هر چه می‌کنند، نمی‌توانند آن را پوشش دهند.

اسرائیل با اجازه آمریکا سران حماس و مقاومت را ترور کرد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اسرائیل به دنبال جنگ با لبنان و ایران است تا پس از این شکست‌ها تصویر جدید از خود خلق کند و پای آمریکا را به این جنگ بکشد. نتانیاهو به دنبال اجازه از آمریکا برای حمله به لبنان بود که اجازه نگرفت اما به او اجازه دادند که سران حماس و مقاومت را ترور کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که اسرائیل می‌خواهد شکست در طوفان‌الاقصی را با جنگ منطقه‌ای و حضور آمریکا و غرب در این جنگ جبران کند، گفت: هدف جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» این بود که با توجه به شلیک ۶ موشک به کنسولگری ایران در سوریه چندین برابر آن از خاک ایران به اسرائیل ضربه وارد کند که این هدف با دقت انجام شد.

وی افزود: غربی‌ها از کانال‌های مختلف به ایران پیام دادند که این ضربه را وارد نکند و هنگامی که متوجه شدند ایران در این ماجرا جدی است پیام دادند که با ملاحظه بزند و از موشک بالستیک استفاده نکند.

اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: وضع اجتماعی و وضع اقتصادی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و اسرائیل به ۸۰ سالگی نمی‌رسد. این رژیم با اشتباه خود در ترور شهید هنیه یک ضربه غیرقابل پیش‌بینی خواهد خورد.

وی ادامه داد: امروز مقاومت یک جبهه هماهنگ دارای آرایش‌ جنگ نامتقارن است و عناصر آن از یمن تا عراق و لبنان هماهنگ عمل می‌کنند؛ اوج قدرت جبهه مقاومت را در زمان وعده صادق دیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به نقشه دشمنان نظام نیز گفت: آنها می‌خواستند تا سال ۲۰۳۰ ایران یا منزوی و یا مجبور به سازش شود و می‌گفتند تا چند سال آینده، ایران از پس تأمین هزینه‌های اولیه کشور خود برنمی‌آید و محور مقاومت از بین خواهد رفت، اما محاسباتشان اشتباه بود و در آمد ایران از ۲۰ میلیارد دلار پیش‌بینی آنها به ۳۷ میلیارد دلار رسیده است.

آمریکا در نظم نوین جهانی منزوی خواهد شد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که نظم نوین جهانی تا چند سال آینده شکل می‌گیرد، گفت: آمریکا در جهان منزوی می‌شود و قدرت علمی و فرهنگی از غرب به آسیا می‌رسد.

وی با اشاره به نحوه تشکیل رژیم صهیونیستی بیان کرد: اسرائیل شکل گرفت تا با اندیشه سیاسی اسلام در خاورمیانه مقابله و از قدرت گرفتن آن جلوگیری کند اما انقلاب اسلامی این نقشه را نقش بر آب کرد. اسلام ۳۱ سال پس از تشکیل اسرائیل دارای پایگاه شد و انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

اعلام خطر آمریکا از قدرت اسلام و ایران

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه افزود: پس از قدرت‌گیری جمهوری اسلامی، آمریکا اعلام خطر کرد و از سال ۲۰۰۱ با پشتوانه جمهوری‌خواهان و برای جلوگیری از افول، دست به حملات پیش دستانه زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: آمریکا با پشت سر گذاشتن سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی به حمله و تغییر دولت‌ها در کشورهای خاورمیانه روی آورد تا قدرت را به نفع خود نگه دارد اما با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه در این امر موفق نبود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکایی‌ها ایران را در کنار روسیه و چین تهدید جهانی خود می‌دانند و هژمونی جهانی خود را در حال فروپاشی می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان تأکید کرد: آمریکا با تهدید نظامی و فشار حداکثری، سعی در کنترل ایران داشته که هرگز موفق نشده است و جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

ارسال نظرات