۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۶۳۰۵۴
حجت الاسلام والمسلمین دژکام مطرح کرد؛

افزایش تنش های تمدن اسلام و غرب

افزایش تنش های تمدن اسلام و غرب
نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به واکنش قریب الوقوع ایران به ترور شهید هنیه گفت: دشمن اصرار به جنگ با ما را دارد و همین بود که اسماعیل هنیه را در ایران شهید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در گردهمایی شورای عالی هیئات مذهبی بانوان استان فارس گفت: امروز شاهد هستیم که جنگ بین تمدن اسلامی و تمدن کفار شدت زیادی پیدا کرده است و البته ما هرچقدر هم بخواهیم از جنگ دوری کنیم اما آنها ما را وادار به ورود می کنند و همین بود که اسماعیل هنیه را در ایران شهید کردند چرا که اصرار به جنگ با ما دارند.

وی با اشاره به واکنش قریب الوقوع ایران به ترور هنیه اظهار داشت: عرض بنده این است که که در امور نظامی مثل اینکه واکنش ایران به ترور شهید هنیه چگونه و در چه وقتی باید باشد مداخله نکنیم تا فرماندهی معظم کل قوا تصمیم بگیرد، چرا که ما اطلاعاتی از میدان جنگ نداریم و ایشان همه مسائل را رصد می کنند و هر چه ایشان بفرمایند لازم الاجرا است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: البته تنش ها سنگین شده است و شما باید در اینجا تبیین کننده عرصه جنگ باشید چرا که جهان اسلام در شرایط حساس و تحولات تاریخی خود قرار گرفته است.

ارسال نظرات