۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۶۳۰۷
عضو کمیسیون امنیت ملی:

دستگیری عبدالمالک ریگی بسیار مدبرانه صورت گرفت

خبرگزاری رسا ـ فاطمه آلیا گفت: آخرین رفت و آمدهای ریگی حاکی از آن است که وی با نیروهای ناتو در ارتباط بوده است.
عبدالمالك ريگي فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي
‌فاطمه آلیا، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ بیان داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی بسیار مدبرانه انجام گرفت و این خود اوج هماهنگی نیروهای اطلاعاتی کشور را نشان می‌دهد.

رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی  افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) مدت‌ها ریگی را زیر نظر داشتند و هواپیمای حامل وی را با هوشیاری در خاک ایران متوقف کردند.

آلیا با بیان این که آخرین رفت و آمدهای ریگی حاکی از آن است که با نیروهای ناتو در ارتباط بوده است، اذعان داشت: این خود سند رسوایی برای غربی هایی بود که مدعی صلح هستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین به اهداف آمریکا و برخی از کشورهای غربی در حمایت از عبدالمالک ریگی اشاره کرد و اعلام داشت: این کشورها با کمک‌های مالی، تسلیحاتی و جابه‌جایی سعی داشتند‌ با ایجاد رعب و وحشت در کشور تفرقه بیاندازند.

وی در ادامه روند پیشرفت جمهوری اسلامی را بسیار چشمگیر دانست و خاطر‌نشان کرد: راهپیمایی 9 دی‌ و 22 بهمن، همچنین موفقیت های هسته‌ای، فضایی و لیزری، ساخت ناوشکن جماران و دستگیری عبدالمالک ریگی حاکی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است.

‌آلیا در پایان تصریح کرد: این موفقیت‌ها در سایه وحدت مردم ایران است و نخبگان نیز باید از مردم درس بگیرند./957/ت302/س
ارسال نظرات