۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۶۳۱۴۶
آیت الله کعبی در پیامی:

خبرنگاران نقش مهمی در تولید قدرت نرم و تقویت امید در جامعه دارند

خبرنگاران نقش مهمی در تولید قدرت نرم و تقویت امید در جامعه دارند
آیت الله کعبی با پاسداشت مجاهدت‌های خبرنگار شهید والامقام شهید صارمی و کلیه خبرنگاران شهید انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت؛ ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران با انگیزه، متعهد و انقلابی تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت.
 
متن پیام آیت الله کعبی به شرح زیر است:
 
با پاسداشت مجاهدت‌های خبرنگار شهید والامقام شهید صارمی و کلیه خبرنگاران شهید انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت؛ ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به کلیه برادران و خواهران سخت کوش و با انگیزه و متعهد و انقلابی خبرنگار تبریک عرض می‌نمایم.
 
خبرنگاری در دوران انقلاب اسلامی با نگاه تمدنی به اوردگاه مقابله حق و باطل تبدیل شده است. خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی؛ با برخورداری از ایمان و تقوی؛ مجاهدانه در میدان جنگ ترکیبی در برابر غول‌های رسانه‌ای دشمنان اسلام و ایران ایستاده اند.
 
امروزه تاثیر ارتش سایبری دشمنان بشریت در استعمار فرا نوی ملت‌ها با  قلب حقایق و تغییر جای ظالم و مظلوم از تاثیر ارتش‌های نظامی بیشتر شده است. دشمنان اسلام و ایران با هزینه‌های فراوان همواره در حال تقویت قدرت باطل رسانه‌ای خود برای مقابله با امواج بیداری ملت‌ها و طوفان آزادگان به ویژه بعد از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و وعده صادق هستند. به گونه‌ای که امروز بودجه و امکانات آنان در عرصه جنگ نرم کمتر از بودجه نظامی آنان نیست.
 
باید به خبر و رسانه در جهت تولید قدرت نرم و حکمرانی بایسته رسانه‌ای و فضای مجازی توجه ویژه‌ای شود. امروزه نقش خبرنگاران هوشمند و با نشاط و توانا و آشنا با اقتضائات جنگ ترکیبی دشمنان در تولید قدرت نرم و تقویت ایمان و امید و وفاق و همدلی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و مطالبه گری و جریان سازی و بصیرت آفرینی و الهام بخشی و استحکام درونی جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ و انعکاس جنایت‌های هولناک جنگی در غزه و تروریست دولتی صهیونیستی و بازتاب اخبار مقاومت در منطقه و مظلومیت و اقتدار غزه و افشای جنایات وحشیانه باند تبهکار صهیونیستی به خوبی روشن است.
 
بحمد الله مراجع معظم و بزرگان حوزه و روحانیت بیش از هر زمان به نقش پیشروی رسانه‌ای حوزه و روحانیت و طلاب و فضلای انقلابی فعال در عرصه رسانه؛ واقف و قدردان آنان هستند. انتظار آن است؛ که با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای جبهه انقلاب و تقسیم کار و توزیع نقش و هم افزایی در عرصه خبر و رسانه و فضای مجازی از سویی و توجه و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در عرصه جهاد تبیین؛ شاهد حضور قوی‌تر در جهت ترویج دین و اخلاق و آداب و مقابله به دشمنان و تحکیم انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن و پیروزی‌های درخشان بر طاغوت و استبداد جهانی امریکایی صهیونیستی باشیم.
 
بمنه وکرمه انه سمیع مجیب.
۱۷/ ۵/ ١٤٠٣
عباس کعبی
ارسال نظرات