۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۳۲۱۵
رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه عاشورا در گفت‌وگو با رسا:

خبرنگاران، تصویرگران زمان خود و وجدان بیدار دنیا هستند

خبرنگاران، تصویرگران زمان خود و وجدان بیدار دنیا هستند
حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به فعالیت های خبرگزاری رسا، گفت: مجموعه رسا یک تشکیلات انقلابی و مفید برای جبهه انقلاب است، بویژه در استان خودمان در این مدت فعالیت های چشمگیر و مضاعفی در زمینه روحانیت داشته است.

حجت الاسلام رستم ممی زاده رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه عاشورا استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: بر خود وظیفه می دانم تا از تلاش های خبرنگاران انقلابی تقدیر و تشکر نمایم، به راستی که خبرنگاران، با صداقت هر چه تمام، تعهد و مسئولیت پذیری را به نحو احسن به جا می آورند و به جرات می توان گفت خبرنگاران تصویرگر زمان خود و وجدان بیدار دنیا هستند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران در عمق جامعه زندگی می کنند و تلاش های بسیار زیادی برای سلامت فکری و فرهنگی جامعه انجام می دهند، بنابراین خبرنگاران را می توان سمبل دلسوزی، مطالبه گری، تعهد، آگاهی بخشی و وظیفه شناسی دانست.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان بیان کرد: قشری که با کمترین امکانات، در رساندن نقاط ضعف ها و قوت ها برای تسهیل امور و رفع مشکلات و آسیب ها تلاش می کنند و زندگیشان را فدای آگاهی مردم می کنند، باید قدردانشان باشیم.

حجت الاسلام ممی زاده در رابطه با فعالیت های خبرگزاری رسا ابراز کرد: از مجموعه خبرگزاری رسا، و خبرنگاران انقلابی و تلاشگر در کشور و بویژه در استان آذربایجان شرقی که فعالیتهای چشمگیر و مضاعفی در حوزه روحانیت دارند سپاسگزارم.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه عاشورا در پایان از مدیر عامل انقلابی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محققی نیز تقدیر کرد و روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه حوزوی تبریک گفت.

وحید نستوهی
ارسال نظرات