۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۲۴۴
معاون فرهنگی واجتماعی اوقاف خبر داد؛

حضور و خدمت رسانی ۷ هزار خادم برای خدمت رسانی به زائران اربعین

حضور و خدمت رسانی ۷ هزار خادم برای خدمت رسانی به زائران اربعین
حجت الاسلام عادل از خدمت رسانی ۷ هزار خادم زائران اربعین در مرز‌ها خبر داد و گفت: همگی افتخاری و با جان و دل آمده‌اند و از پزشک و مهندس در آن حضور دارند و برای رفاه زائرین تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش قدم های آسمانی ویژه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف به کواکب اربعین حسینی که صبح امروز در ساله همایش امامزاده سید علی علیه السلام برگزار شد، پیاده‌ روی اربعین را یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی در طول سال عنوان کرد که میلیون ها عاشق را از سرتاسر دنیا روانه مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا می‌کند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: ملزومات سفر اربعین اعم از ایاب و ذهاب، امنیت، خواب و خوراک، اسکان، مسائل فرهنگی و دینی و دیگر ملزومات خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کمیته‌های مختلف بررسی می‌شود اما موضوع فرهنگی که مرتبط با ماست بایستی به عنوان مهمترین موضوع دنبال شود.

حجت الاسلام عادل با اشاره به حضور گروه‌ها و تفکرات مختلف در راهپیمایی اربعین بر لزوم تعمیق معارف برای پاسخ به شبهات مختلف و تلاش مبلغان برای استمرار ارتباط با مخاطبان تاکید کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به خدمت رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین ابرازکرد: بنده این توفیق را دارم که در این ستاد خدمت بیش از هفت هزار خادم مواکب هستم که همگی افتخاری و با جان و دل آمده‌اند و از پزشک و مهندس در آن حضور داشته و برای رفاه زائران تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات