۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۶۳۲۶۵
حجت الاسلام نصیری:

نباید اجازه دهیم تفکر غلط مذاکره با آمریکا در کشور سایه افکند

نباید اجازه دهیم تفکر غلط مذاکره با آمریکا در کشور سایه افکند
امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) قم با انتقاد از گفتمان برجام و مذاکره با آمریکای جنایتکار برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: مشکل اصلی امت اسلامی و جهان بشریت این است که حاکمیت خدای متعال در جهان نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی نصیری امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) قم در مراسم بزرگداشت شهدای قدس که پنج شنبه شب بعد نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد، با تاکید براینکه باید با آمریکا، اسرائیل و همه سردمداران کفر بجنگیم، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم تفکر غلط مذاکره با آمریکا در کشور سایه بیفکند.

حجت الاسلام نصیری با انتقاد از اینکه گفتمان بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری برجام و مذاکره با آمریکای جنایتکار برای حل مشکلات اقتصادی بود، گفت: چرا این سوال از نامزد‌های ریاست جمهوری پرسیده نشد که چه برنامه‌ای دارید برای اینکه زمینه سازی بیشتری برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) داشته باشید؟

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) قم با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه، ابراز کرد: مشکل اصلی امت اسلامی و جهان بشریت این است که حاکمیت خدای متعال در جهان نیست و امام زمان (عج) در بین ما نیست.

وی با تاکید براینکه دولت و مجلس شورای اسلامی باید تمام توان خود را برای رشد ۸ درصدی اقتصاد بکار برند، تصریح کرد: زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه وظیفه اصلی ماست که در این زمینه باید حرکت کنیم.

حجت الاسلام نصیری در ادامه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۶ تیر ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در دیداری که آقای جلیلی با ایشان داشت، فرمودند: شما خیلی خوب مسائل را تبیین و انقلابی عمل کردید و مسائل انقلاب را گفتید، خیلی از روزنامه‌ها و شخصیت‌ها برای شما تبلیغ نکردند و رأی شما از ۴ میلیون به ۱۴ میلیون رسید که سرمایه بزرگی است و این سرمایه را حفظ کنید.

وی افزود: آقای جلیلی در آن جلسه از رهبر معظم انقلاب پرسیدند که شما از من راضی هستید و رهبر معظم انقلاب فرمودند خیلی از شما راضی هستم.

ارسال نظرات