۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۶۳۴۳۴

بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه در محکومیت جنایت هولناک صهیونیست ها در مدرسه التابعین غزه

بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه در محکومیت جنایت هولناک صهیونیست ها در مدرسه التابعین غزه
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم  و تاکید کرد: به یقین خون مظلومان و کودکان، دامن همه این ستمگران و حامیان و پشتیبانان و محرکان آن‌ها و حتی ساکتین و توجیه‌گران این همه ظلم و ستم و کشتار را خواهد گرفت.

متن بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(... وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ)(شعراء ۲۲۷)

جنایت های پی در پی و مکرر و خبیثانه رژیم نامشروع صهیونیسی با پشتیبانی همه جانبه دولت منفور آمریکا و انگلیس و بعضی کشورهای عربی ، امروز در بدترین اشکال مختلف خود را نشان داده و جایی برای سکوت و انفعال و بی توجهی نگذاشته است. ترورها ، کشتارهای خونین، بمباران های کور، تبعید و زندانی کردن ها، محروم ساختن از امکانات اولیه و انسانی زندگی ، تهدیدها و فشارها، نسل کشی ها و قتل عام کودکان و نوجوانان و زنان و... اینک شهادت بیش از 100 تن و زخمی شدن ده ها نمازگزار مسلمان در صبح خونین مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه به وسیله ارتش رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی، حادثه تلخ و هولناکی از این جنایات را در سیاه ترین سال‌های این قرن رقم زده و دل هر انسان آزاده و ظلم ستیزی را به درد آورده است! 

این جنایت و قتل عام بی رحمانه و با پشتیبانی کامل و همه جانبه حکومت های قلدر جهانی، نه تنها مزیت نظامی و راهبردی به حساب نمی آید؛ بلکه پایان بخش عمر خبیث این حکومت و همه حامیان لجستیکی و رسانه ای و اقتصادی و...آن می باشد و نوید بخش بیداری جهانی و عدالت جویی فطری حق طلبان و گسترش منجی خواهی و مهدی باوری در اقصی نقاط عالم خواهد شد. به یقین خون مظلومان و کودکان، دامن همه این ستمگران و حامیان و پشتیبانان و محرکان آن‌ها و حتی ساکتین و توجیه‌گران این همه ظلم و ستم و کشتار را خواهد گرفت و جهان را از لوث وجود ناپاک آن‌ها، پاک خواهد ساخت و زمینه را برای ظهور امام عادل و حکومت جهانی عدل او فراهم خواهد ساخت. 

ما اساتید بسیجی حوزه های علمیه با صدای رسا و تمامی قدرت، نفرت و بیزاری و برائت خود را از جنایت هولناک مدرسه التابعین غزه و این رژیم نامشروع و همه ظالمان و حکومت های جنایت کار اعلام می داریم و به اشد وجه آن را محکوم می کنیم و از همه آزادی خواهان و موحدان و حق طلبان و بخصوص علما و دانشمندان مسلمان و اساتید مدارس اسلامی و دولت ها و ملت های مسلمان بجد می خواهیم که به صف مبارزان علیه این رژیم منفور بپیوندند و با زبان و قلم و مال و جان خود، ریشه این شجره خبیثه را بخشکانند و به یاری مظلومان غزه و فلسطین بشتابند و بدانند که آینده بزودی زود از آن صالحان و مستضعفان و مومنان به وعده های الهی خواهد بود.

ان شاءالله تعالی

ارسال نظرات