۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۶۳۷۲۸
قالیباف:

بیان برخی اظهارات از تریبون مجلس موجب دو قطبی‌های جعلی می‌شود

بیان برخی اظهارات از تریبون مجلس موجب دو قطبی‌های جعلی می‌شود
رئیس مجلس در واکنش به سخنان نماینده بوکان در خصوص حمایت از مذاهب و قومیت‌ها، تصریح کرد: برخی اظهارات از تریبون مجلس موجب دو قطبی‌های جعلی و باعث ایجاد مشکلات بیشتری می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان نماینده بوکان در خصوص حمایت از مذاهب و قومیت‌ها، گفت: بنده 2 هفته قبل در همین تریبون نطق پیش از دستور داشتم و یکی از موضوعاتی که در نطق مورد اشاره قرار گرفت، بحث مربوط به مذاهب، قومیت‌ها، سلایق سیاسی، طوایف، اقشار و بخش‌های مختلف بود که با صراحت گفتم ما اگر کنار هم قرار گرفته و دنبال کنیم، ایران قوی خواهیم داشت و این باور همه ما است.

وی افزود: برخی اوقات با برخی صحبت‌ها از این تریبون ملی که بلندترین منبر جمهوری اسلامی است حرف‌هایی به دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می‌زنیم که عملا به سوی روشی می‌رود که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتری می‌شود.

قالیباف گفت: بنده وظیفه داشتم که این مورد را اصلاح کنم.

محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان صبح امروز در مخالفت با کابینه دولت به بیان مطالبی پرداخت و در بخشی از آن خطاب به پزشکیان گفت: شما  از جفای به جامعه اهل سنت سخن به میان آوردید، ولی در بین جامعه اهل سنت به هیچ اهل سنت اعتماد نکردید شما برای تغییر آمده بودید. جناب آقای رئیس جمهور در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچکس به اندازه شما باعث دلگرمی اهل سنت نشده بود.

ارسال نظرات