۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۳۷۴۵

کسب رتبه برتر مجموعه تبیان در جشنواره اتفاق

کسب رتبه برتر مجموعه تبیان در جشنواره اتفاق
مجموعه تبیان در بین سازمان های مردم نهاد استان قم در چهارمین دوره جشنواره اتفاق رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جشنواره اتفاق 4، رویدادی بزرگ برای جوانان کارآفرین و خلاق البرزی بود که با حضور پرشور جوانان و شهروندان به کار خود پایان داد که مجموعه تبیان در بین سازمان های مردم نهاد استان قم در این دوره از جشنواره اتفاق رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

این رویداد بزرگ که به مدت سه روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد، فرصتی طلایی برای جوانان بود تا ایده‌های نوآورانه خود را به نمایش بگذارند و با دیگر فعالان این حوزه به تبادل نظر بپردازند.

در این جشنواره، شاهد حضور پرشور جوانان و استقبال گسترده شهروندان بودیم که نشان از اهمیت این رویداد در بین جامعه دارد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی، علاوه بر حمایت از جوانان، به رشد و توسعه اقتصاد محلی نیز کمک شایانی خواهد کرد. 

در این جشنواره، بیش از 30 غرفه به نمایش توانمندی‌های جوانان کارآفرین اختصاص یافته بود و شرکت‌کنندگان در این رویداد، فرصتی یافتند تا محصولات و خدمات خود را به عموم معرفی کنند. یکی از نکات قابل توجه در جشنواره اتفاق 4، حمایت از کسب‌وکارهای خانگی بود و بسیاری از جوانان کارآفرین با ارائه محصولات دست‌ساز و صنایع دستی، توانستند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند که این امر نشان از پتانسیل بالای جوانان در ایجاد کسب‌وکارهای کوچک و محلی دارد.

کسب رتبه برتر مجموعه تبیان در بین سازمان های مردم نهاد استان قم در چهارمین دوره جشنواره اتفاق

ارسال نظرات