۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۳۷۸۳
از سوی ستاد طرح شهید آرمان انجام شد؛

تولید نماهنگ «لشکر حسین لشکر قدس»

تولید نماهنگ «لشکر حسین لشکر قدس»
مسئول مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، با اشاره به تولید نماهنگ «لشکر حسین، لشکر قدس» گفت: این نماهنگ به دو زبان عربی و فارسی جلوه‌گر اعزام کاروان های نوجوانانه به طریق الحسین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز رسانه ستاد طرح شهید آرمان، در راستای تبیین شعائر حسینی، اقدام به تولید آثار هنری در قالب‌های «شعر»، «سرود»، «نماهنگ»، «ویدئو کلیپ» و «عکس» با محوریت "نوجوانان آرمانی" ذیل پویش «لشکر حسین، لشکر قدس» کرده است.

در این راستا، حجت‌الاسلام علیرضا شیرنژاد، رییس مرکز فعالیت های دینی، با اشاره به تولید نماهنگ «لشکر حسین، لشکر قدس» اظهارکرد: این نماهنگ به دو زبان عربی و فارسی نشان دهنده عشق و ارادت نوجوانان آرمانی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین جلوه اعزام کاروان های نوجوانانه به طریق الحسین(ع) است.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، با اشاره به برگزاری پویش همخوانی سرود «لشکر حسین، لشکر قدس» در فضای مجازی، گفت: طی فراخوانی از نوجوانان تهران دعوت کردیم تا با ضبط همخوانی این سرود در منزل، مسجد و هیئت خود و همچنین ارسال آن به حساب کاربری «لشکر حسین لشکر قدس» به نشانی lashkare_qods@ در پیام رسان ایتا، در این پویش شرکت کنند.

ارسال نظرات