۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۱۹۸
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

مبلغان خاطرات خود از راهپیمایی اربعین حسینی را برای همگان بازگو کنند

مبلغان خاطرات خود از راهپیمایی اربعین حسینی را برای همگان بازگو کنند
حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ حسینی و پیام اربعین در جهان و جوامع اسلامی بر لزوم بازگویی خاطرات مبلغان دینی از پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید فضل الله موسوی نماینده طلاب و فضلای محمود آباد با اشاره به اهمیت اربعین حسینی و ضرورت ترویج فرهنگ حسینی و پیام اربعین در جهان و جوامع اسلامی اظهار داشت: باید مبلغان دینی خاطرات ماندگار اربعین را برای همگان بازگو کنند.

وی افزود: باید با قلمی شیوا، حس وحال اربعین حسینی را برای مردم بازگو کرد تا تبلیغ و ترویج در رساندن پیام اربعین صورت گیرد.

نماینده طلاب وفضلای محمود آباد ابراز کرد: میهمان نوازی مردم مومن عراق مثال زدنی است و از این باب با کرامت به زائرین خدمات داده می شود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب بیان داشت: مردم راهپیمایی اربعین را به جلوه وحدت در تقابل با اسرائیل به دفاع از غزه مظلوم قرار دادند که این بسیار قابل تحسین است.

حجت الاسلام موسوی افزود: باید تمام زیبایی های پیاده روی اربعین به تصویرکشیده شود تا میراث ماندگاری برجا بماند و باید همه بدانند که زائرین، مجاورین، موکب داران، خدمه و تولیت های عتبات مقدسه عراق در راه اربعین سنگ تمام گذاشتند.

نایب رییس مجمع نمایندگان افزود: پیشنهاد می شود سال آینده بر موکب های فرهنگی افزوده شود تا در کنار پذیرایی های مرسوم به مسایل فرهنگی واخلاقی و اعتقادی هم پرداخته شود.

ارسال نظرات