۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۲۶۳
مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین مطرح کرد؛

جنگ رسانه ای شدید رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت

جنگ رسانه ای شدید رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت
حجت‌الاسلام مجتهدزاده گفت: دشمن نقاط قوت کوچک خود را برای فریب دادن و مرعوب کردن مسلمانان و امیدبخشی به مردم خودشان بزرگ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام محسن مجتهدزاده مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با اشاره به جنگ رسانه ای رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی حوزه عبری، عربی، غربی و حتی برخی از رسانه‌های فارسی را فتح کرده و به این شبکه‌ها تسلط دارد و تا جایی که می‌تواند دروغ‌پردازی ‌می‌کند.

وی با بیان اینکه این رژیم نتایج جبهه مقاومت را تضعیف و قدرت خود را بزرگ‌نمایی می‌کند، اظهار کرد: آسیب‌هایی که در وعده صادق، انتقام سخت و حملاتی که علیه این رژیم فاسق صورت می‌گیرد را رسانه‌ای نمی‌کنند و عظمت جبهه مقاومت را نمایش نمی‌دهند و درواقع این سیاست جبهه غرب است.

حجت‌الاسلام مجتهدزاده افزود: ضعف ما این است که در رسانه شفاف‌سازی نمی‌کنیم زیرا بعد از هر عملیات، ارزیابی دقیق، جزئی و نقطه‌ای به‌عنوان اطلاعات محرمانه هستند. ما در حال ضربه زدن به صهیونیست‌ها هستیم و ضربه ما ایجاد ناامنی مستمر تا نابودی این رژیم است. به‌طور کلی سیاست جبهه مقاومت ناامن نگه داشتن طولانی حوزه صهیونیست‌هاست.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار تانک ژریم صهیونیستی منهدم شده است، هر تانک چندین سرنشین دارند و اگر خدمه تانک‌ها را حساب کنیم رقم قابل توجهی می‌شود، اما آماری از کشته‌شدگان صهیونیست‌ها در دسترس نیست. این سیاست رژیم کودک‌کش است که با دروغ، ضعف خود را نشان نداده و قدرتش را بزرگ‌نمایی کند. در جریان وعده صادق، انتقام سخت و حمله اخیر سیدحسن نصرالله نیز این سیاست دیده می‌شود.

مدیر حوزه امام علی‌ بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین ادامه داد: دشمن نقاط قوت کوچک خود را برای فریب دادن و مرعوب کردن مسلمانان و امیدبخشی به مردم خودشان بزرگ می‌کند، چون اگر مردمشان متوجه ضعف و حقایق این جنگ شوند وحشت می‌کنند و حتی از این منطقه فرار می‌کنند و از سوی دیگر مردم جبهه مقاومت مصمم‌تر خواهند شد.

مدرس دانشگاه‌های مسیحی آمریکای لاتین با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله که معتقد بود در هفتم اکتبر صهیونیست‌ها بیشترین مخفی‌کاری را داشته و آمار دروغ منتشر کرده‌اند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این زمان آمار کشته‌ها را کم اعلام کرده بود، بنابراین در حوزه آمار به رسانه دشمن نمی‌توان اعتماد کرد.

وی ادامه داد: برای دانستن حقایق جنگی باید ارزیابی دقیق داشته باشیم و برای ارزیابی و اطلاع‌رسانی دقیق باید اطلاعات نظامی داشت. وقتی عملیاتی انجام می‌شود اینکه چه ابزار رصدی داریم و این ابزار چطور و تا چه عمقی می‌تواند اطلاعات کسب کند، مهم است. البته که نیروی نظامی ما نیز نمی‌تواند همه اطلاعات را در اختیار رسانه و مردم بگذارد چون دشمن عمق نفوذ ما را کشف خواهد کرد و این اطلاعات طبقه‌بندی شده هستند.

حجت‌الاسلام مجتهدزاده تصریح کرد: آنچه که مهم است، این است که با آموزش سواد رسانه‌ای و جهاد تبیین می‌توان به مردم آموخت که به رسانه دشمن اعتماد نکنند و از مسئولان و جبهه مقاومت مطالبه‌گری کنند.

ارسال نظرات