۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۶۴۳۴۴
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خبر داد؛

۱۷ شهریور، زمان آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه

۱۷ شهریور، زمان آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه
معاون آموزش حوزه‌های علمیه در گفت‌وگویی از آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در روز شنبه ۱۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه در گفت‌وگویی از آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در روز شنبه 17 شهریورماه خبر داد و گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه با حضور علما، طلاب و اساتید حوزه های علمیه روز شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۹ صبح در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید است و آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور هم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده ارائه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰ هزار طلبه در بیش از پانصد مدرسه علمیه و مرکز حوزوی سراسر کشور مشغول به تحصیل می‌شوند.

معاون آمورش حوزه‌های علمیه در خصوص اولویت‌های پیش رو گفت: سرفصل‌های آموزشی ۱۰۳ رشته و گرایش جدید از بیش از ۴۰۰ رشته و گرایش درختواره دانشی حوزه های علمیه تدوین شده و در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد بیان کرد: توسعه رشته‌های مرتبط با فقه تخصصی که مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی است از قبیل فقه اقتصاد از برنامه‌های آموزشی سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه است.

ارسال نظرات