۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۷۶۴۸۱۱

حجم آتش سنگین حزب‌الله، پاسخی دندان‌شکن به روایت دروغین «نتانیاهو»

حجم آتش سنگین حزب‌الله، پاسخی دندان‌شکن به روایت دروغین «نتانیاهو»
زمانی ادعای پوچ نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اقدام پیشدستانه علیه حزب الله ثابت شد که کمی پس از آن، آتش شدید بر سرزمین‌های اشغالی باریدن گرفت.

پایگاه خبری العهد نوشت: زمانی ادعای پوچ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اقدام پیشدستانه علیه حزب الله ثابت شد که کمی پس از آن، آتش شدید حزب الله بر سرزمین‌های اشغالی باریدن گرفت و مقاومت اسلامی لبنان نشان داد که نبض اوضاع را در دست دارد.

 العهد در گزارشی با عنوان «حملات موشکی حزب الله پیامی خطاب به دشمن است، مبنی بر اینکه ما اینجا هستیم»، نوشت: بامداد ۲۵ آگوست (۴ شهریور ۱۴۰۳) و نیم ساعت قبل از واکنش مقاومت اسلامی لبنان به شهادت «فواد شکر» (از فرماندهان ارتش حزب الله)، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای از حملات پیشدستانه خبر داد؛ اما این حملات تاثیری در واکنش حزب الله نداشت، عملیات مقاومت طبق برنامه انجام شد و ۳۴۰ موشک و ده‌ها پهپاد به سمت اشغالگران شلیک کرد.

این رسانه لبنانی افزود: آن روز اسرائیلی‌ها مدعی شدند که ضربه پیشدستانه آنها دستاورد امنیتی بزرگی است. روایتی که نتانیاهو از آن دم زد، از سوی سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی نیز تکرار شد. با گذشت روز‌ها از این ادعا، باید این حمله پیشدستانه بر حزب الله و کل جبهه لبنان و توان موشکی آن تاثیر می‌گذاشت و از شدت آن و مناطق تیررس موشک‌ها می‌کاست، اما این روند یعنی دامنه حملات مقاومت اسلامی لبنان شدت یافت.

به نوشته العهد، «آوی اشکنازی» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «معاریو» اذعان کرد: «حزب الله با شلیک ده‌ها موشک، این پیام را مخابره کرد که ما همچنان اینجا هستیم».

این رسانه ادامه داد: همچنین حملات موشکی نیز محدود به منطقه خاصی نماند و بخش شرقی و غربی و عمق جولان اشغالی سوریه را شامل شد. حزب الله شهرک‌های جدیدی از جمله شهرک «نووت مردخای» را هدف قرار داد.

العهد اضافه کرد: روایت دروغین ارتش رژیم اسرائیل با دستور سران این رژیم تاثیری در جبهه جنوب و حجم آتش آن نداشته و حزب الله قواعد را تحمیل می‌کند. این روایت اندک امیدی به شهرک نشینان برای بازگشت به خانه هایشان نداده است.

به گزارش العهد، رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست اذعان دارند که آتش حزب الله همچنان مناطق زیادی را دربرمی گیرد و حزب الله نه تنها حملاتش را متوقف نکرده بلکه بر دامنه آن افزوده تا قواعدش را تحمیل کند. روایت بامداد یکشنبه ۲۵ آگوست (۴ شهریور) تاریخ مصرف اسرائیل درباره اقدام پیشدستانه با اولین موج موشکی از لبنان تمام شد. حزب الله همچنان نبرد پشتیبانی را با دقت دنبال می‌کند و قدرت آتش خود را حفظ کرده است.

ارسال نظرات