۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۶۴۹۹
در دیدار رییس جمهور با سید حسن نصر الله مطرح شد؛

تحکیم همکاری ها برای مقابله با دشمن صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در دیدار دبیرکل حزب الله لبنان آخرین مسائل مهم منطقه ،لبنان و تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
ديدار محمود احمدي نژاد با سيد حسن نصر الله و بشار اسد در سوريه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رییس جمهور در دیدار دبیرکل حزب الله لبنان آخرین مسائل مهم منطقه ،لبنان و تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه شب در دیدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و هیأت همراه اظهار داشت:رژیم صهیونیستی از مقاومت ،مردم لبنان و منطقه در هراس است و تهدیدات اخیر این رژیم جعلی نیز نشان از ضعف آنها دارد.

رییس جمهور با بیان اینکه هر چه به جلو می رویم ملت های آزاده و منطقه به پیروزی نزدیک می شوند بر ضرورت حفظ آمادگی در مقابل تهدیدات احتمالی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و ملت های منطقه قرار دارد و اگر رژیم صهیونیستی اشتباهات گذشته خود را تکرار کند و دست به ماجراجویی های جدید بزند باید به کلی ریشه کن شود و منطقه برای همیشه از شر آنها نجات پیدا کند.

رییس جمهور تأکید کرد:وعده الهی نابودی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی است و پیروزی بزرگ نزدیک است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از مسائل مربوط به لبنان و تهدیدات رژیم صهیونیستی بر آمادگی مقاومت و ملت لبنان تأکید کرد: مطمئن هستم تهدیدات رژیم صهیونیستی نتیجه ای نخواهد داشت و در هر شرایطی کاری از پیش نخواهد برد و مقاومت لبنان ترسی از این تهدیدات ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار ندارد که بتواند جنگ جدیدی را آغاز کند و تنها قصد به راه انداختن جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه دارد.

در پایان سید حسن نصرالله به همراه دکتر احمدی نژاد در ضیافت شام بشار اسد رییس جمهور سوریه شرکت کردند. /914/د102/ج

ارسال نظرات