۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۰۰
عضو خبرگان رهبری:

دستگیری ریگی موجب سردرگمی آمریکا شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: دستگیری تروریست شرق کشور سبب سردرگمی دستگاه‌ اطلاعاتی سیا شده است.
امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: دستگیری ریگی در شرایطی صورت گرفت که استکبار جهانی بار دیگر تهدید نظامی علیه ایران را مطرح کرده بود.

وی افزود: این اقدام شجاعانه سربازان امام زمان(عج) هم اکنون سبب سردرگمی دستگاه‌های اطلاعاتی سیا و موساد شده است، چراکه نشان داد ضریب امنیت در ایران اسلامی بسیار بالا است.

امام جمعه مراغه خاطر نشان کرد: امروز عبدالمالک ریگی از تروریست های مورد حمایت مستکبران جهانی برای ایجاد تفرقه و نا آرامی در ایران در چنگال قانون افتاده است، همین امر موجب نگرانی آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی با تأکید بر قدردانی از اقدام به هنگام وزارت اطلاعات ادامه داد: همه مردم ایران در رابطه با دستگیری عبدالمالک ریگی مدیون نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) بوده و باید در تمامی موارد آنان را برای انجام وظایف خود یاری کرد.

عضو خبرگان رهبری گفت: دستگیری این تروریست توسط سربازان گمنام امام عصر‌(عج) بدون کمک هیچ یک از کشورهای همسایه و همجوار ایران اسلامی صورت گرفت که نشان از قدرت نیروهای امنیتی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب جمع نمایندگان ملت ایران در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه رسالت امروز مردم ایران در برابر درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب است.

امام جمعه مراغه گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با کمک رسانه های خود درصدد تضعیف جایگاه ولایت هستند، نباید ولایت فقیه را تنها گذاشت./935/پ202/س
ارسال نظرات