۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۷۶۵۱۰
امام جمعه جلفا:

تجلیل از رهبر فرزانه انقلاب، تبعیت محض از منویات ایشان است

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه جلفا گفت: اگر رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری مورد غفلت واقع نشود، توانسته‌ایم بهترین ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را به نمایش گذاریم.
ولايت فقيه
حجت الاسلام علی انتظاری، تولیت حوزه علمیه جلفا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری اظهار داشت: خبرگان رهبری با نهایت آگاهی به شرایط روز کشور، بار دیگر بر نقش خطیر ولایت فقیه در شناسایی و خنثی سازی فتنه های دشمنان تاکید کردند.

وی ادامه داد: این اجلاسیه در شرایطی برگزار شد که از سویی شاهد رسوایی استعمارگران و مستکبران دهکده جهانی هستیم و از سوی دیگر در آستانه هفته وحدت قرار داریم.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: اظهارات مهم رییس مجلس خبرگان رهبری در این اجلاس به تمام فتنه طلبان و شایعه پردازان نشان داد که همه ارکان نظام اسلامی تابع محض مواضع و منویات رهبر فرزانه انقلاب هستند.

امام جمعه جلفا با تأکید بر این‌که رهبری نظام محور وحدت اقوام و پیروان مذاهب مختلف در جهان اسلام است، گفت: هیچ یک از رهبران کشورهای اسلامی دارای نقش سازنده و روشنگرانه‌ای که حضرت آیت الله خامنه ای در ایران ایفا می کنند، نیستند.

وی در ادامه با بیان این‌که ولایت‌پذیری لازمه ولایت‌مداری است، افزود: برخی‌ نان به نرخ روز خور، ولایت مداری مقطعی دارند، در حالی‌که باید گفت؛ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری محدود به زمان و مکان خاص نیست.

حجت الاسلام انتظاری خاطر‌نشان کرد: گاهی برگزاری همایش‌های تجلیل از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار جهان تشیع، برای تبیین ابعاد شخصیتی و نقش تأثیرگذار آن فرد مناسب به نظر نمی رسد؛ چون کوجک‌ترین نقصی سبب خدشه در معرفی آن عالم برجسته می شود.

تولیت حوزه های علمیه جلفا گفت: امروز تجلیل از رهبر فرزانه انقلاب، تبعیت محض از منویات ایشان است، اگر رهنمودهای روشنگرانه آن عالم وارسته مورد غفلت واقع نشود، توانسته‌ایم بهترین ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را به نمایش گذاریم./935/ت302/س
ارسال نظرات