۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۵۱۵۴

تجلیل نماینده ولی فقیه در کاشان از ائمه جمعه سابق آران و بیدگل و مشکات

تجلیل نماینده ولی فقیه در کاشان از ائمه جمعه سابق آران و بیدگل و مشکات
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه سابق شهرستان آران و بیدگل و حجت الاسلام اسدی امام جمعه سابق شهر مشکات کاشان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در دیدار با حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: زحمات ۳۶ ساله حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل و خانواده ایشان قابل تقدیر و تجلیل است.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در مدت ۳۶ سال گذشته حقیقتا زحمات زیادی کشید است ابراز امیدواری کرد از وجود ایشان در فعالیت‌های تبلیغی منطقه کاشان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان هم چنین در دیدار با حجت الاسلام فخرالدین اسدی امام جمعه شهر مشکات نیز تقدیر و تجلیل از زحمات ایشان برایش آرزوی موفقیت کرد و گفت: حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر مشکات به دلیل انتقال به کرمانشاه از سمت امام جمعه مشکات استعفا داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد ایشان با استفاده از تجربه ۹ ساله امامت جمعه و خدمات علمی که دارند بتواند در شهر بزرگی که برای ایشان در نظر گرفته شده است موفق باشد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل و حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه در این دو شهر از سمت خود استعفا دادند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات