۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۶۵۱۷۱
زاکانی:

از تحقیق از سازمان املاک شهرداری استقبال می‌کنیم

از تحقیق از سازمان املاک شهرداری استقبال می‌کنیم
شهردار تهران تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه سازمان املاک شهرداری تهران صورت گرفته و ما از تحقیق و تفحص از این سازمان استقبال می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در جلسه هفته گذشته شورای شهر تهران نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران درخواستی را مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر تهران کرد و این درخواست به امضای تعدادی از اعضای شورای شهر تهران رسید.

بر همین اساس علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در حاشیه جلسه و گفت‌وگو با خبرنگاران درباره موضوعات مالی و اقتصاد شهری که پیش از ظهر امروز در طبق هفتم ساختمان شهرداری تهران برگزار شد در واکنش به درخواست مطرح شده از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران اظهار کرد: بنده از این مسئله استقبال می‌کنم.

وی تصریح کرد: این مسئله می‌تواند موضوعات بسیاری را شفاف کند چرا که اقدامات خوبی در حوزه سازمان املاک شهرداری تهران افتاده و ما از تحقیق و تفحص از این سازمان استقبال می‌کنیم.

شهردار تهران همچنین به موضوع مطرح شدن سوال از شهردار تهران از سوی سوده نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط نیز پیش از سفر بنده به سوریه از آقای چمران درخواست کردم که بنده در صحن شورا حاضر و پاسخگوی سوال مطرح شده باشیم.

زاکانی ادامه داد: در ابتدا آقای چمران با این موضوع موافقت کردند اما در ادامه گفتند برآیند سوال طی نشده و نیازی به حضور بنده در شورای شهر تهران نیست. قطعا اگر نیاز باشد بنده حاضر هستم در ارتباط با موضوع اشاره شده و سایر موضوعات در صحن شورا حاضر و توضیحات لازم را بدهم.

ارسال نظرات