۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۵۲۲
مدیر حوزه علمیه خراسان:

دانشگاه رضوی آثار فاخر علمی و تحقیقاتی ارزشمندی دارد

دانشگاه رضوی آثار فاخر علمی و تحقیقاتی ارزشمندی دارد
مدیر حوزه علمیه خراسان در حاشیه بازدید از غرفه کتاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه کتاب حوزه، آثار علمی این موسسه را فاخر و ارزشمند دانست که دارای رتبه ها و امتیازات خوبی در جشنواره های مختلف شدند.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در بازدید از غرفه کتاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نهمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی بیان داشت: انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی از نمونه انتشاراتی است که آثار فاخر علمی و تحقیقاتی ارزشمندی دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: تا جایی که من اطلاع دارم بسیاری از آثار این نهاد علمی در جشنواره های مربوطه عناوین و رتبه های خوبی گرفته و خوش درخشیده و امتیاز گرفتند و این نشان از کار و فعالیت علمی حسابی دارد.

وی افزود: امتیاز دیگر انتشارات این است که به تولیدات علمی خود دانشگاه می پردازد یعنی فعالیت های علمی تولید شده از سوی اساتید و هیئت علمی و دانشجویان که قابل عرضه و چاپ است را منتشر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط بیان داشت: نوعا این پارساهایی که در دانشگاه تولید می شود هم قابلیت چاپ و ارائه دارد پایان نامه ها و رساله های نوشته شده کار ارزشمندی است که ان شالله توفیقاتشان روز افزون باشد و در آینده بیش از گذشته بدرخشند و بالندگی شان را ادامه بدهند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات