۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۵۸۱۸
مدیر جامعه الزهرا مطرح کرد؛

اهتمام ویژه جامعه الزهرا به امر تبلیغ

اهتمام ویژه جامعه الزهرا به امر تبلیغ
سرکار خانم برقعی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص امر تبلیغ از اهتمام ویژه جامعه الزهرا(س) به امر تبلیغ در امتداد فعالیت های گذشته این نهاد خبر داد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پاسخ به برنامه های این نهاد در خصوص رسیدگی به دغدغه های رهبری در امر تبلیغ گفت: جامعه الزهرا(س) برنامه های متنوعی در زمینه تبلیغ از سال ها پیش داشته و این فعالیت ها در دوران کنونی نیز استمرار دارد مانند تربیت موضوع محور و مخاطب محور مبلغ متخصص به این صورت که خواهران مبلغه برای سطوح مهد کودک، دبستان و سنین مختلف تربیت می شوند و یا موضوعاتی مانند عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی و ایرانی دوره هایی برای مبلغان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در خصوص تبلیغ در سال گذشته بیان داشت: مقرر کردیم که همه طلاب به عرصه تبلیغ ورود کنند از این رو مهارت ها و مباحث تبلیغی را در واحد های آموزشی گنجاندیم. قرار است اردوهای دانش آموزی در جامعه الزهرا برگزار شود و مبلغان ما در بین آن ها حاضر شوند.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تبلیغ پژوهش محور اظهار داشت: برنامه های زیادی برای تحقق این دغدغه تدارک دیده شده و پژوهش های تبلیغی در حال انجام است.

وی در پاسخ به راهکار حوزه علمیه خواهران برای معضل بی حجابی در جامعه تأکید کرد: دشمن در حال گرفتن هویت زنانه از دختران ما است و جامعه الزهرا(س) برای هویت دهی به بانوان و دختران ما در حال تلاش است. یکی از زمینه های تأثیرگذار در موضوع حجاب اعتقادات است و برای این امر فیلم هایی آماده شده که به زودی عرضه خواهد شد.

سرکارخانم برقعی به حضور بانوان محجبه در مراسمات مذهبی، انقلابی و پیاده روی اربعین اظهار داشت: تصور نکنیم که همه بانوان ما همین هایی هستند که در خیابان می بینیم؛ امیدواریم آن هایی که سوء نیت ندارند متوجه خطای خود شوند.

ارسال نظرات