۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۶۵۸۵۳
استاندار لرستان:

فرهنگیان و دانشگاهیان ابعاد و رخدادهای دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنند

فرهنگیان و دانشگاهیان ابعاد و رخدادهای دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنند
استاندار لرستان گفت: فرهنگیان و دانشگاهیان ابعاد و رخدادهای دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان ، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان در حاشیه دیدار تصویری پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در لرستان با مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار رهبری نکات مهمی را یادآور و تذکر دادند و مهم‌تر از همه اینکه باید به‌ صورت منطقی و دقیق چگونگی رویداد دفاع مقدس را برای مردم و خاصه جوانان تبیین و تشریح شود. 

استاندار تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: انقلاب اسلامی هدف اصلی تجاوز دشمن بر ایران بود و دفاع ما از انقلاب اسلامی و دین  اسلام بود و باید این دفاع را گرامی بداریم.

استاندار لرستان تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا ویژه این ایام و این روزها نیست، افزود: باید به‌طور دائم کرامت و حرمت این خانواده‌ها را حفظ کنیم.

شفقت خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگرانی که نزدیک به ۴۰ سال است که جانبازی را تحمل می‌کنند، وظیفه ما این است که قدر آن‌ها را بدانیم. 

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس را باید برای جوانان تبیین شود یادآور شد: آموزش و پرورش، فرهنگیان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهیم که رخدادهای دفاع  مقدس را مطالعه، ارزیابی، تحلیل و تحقیق و ابعاد آن را به جوانان انتقال دهند.

استاندار لرستان ابراز داشت: فرهنگیان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید مواظب باشند که نفوذی‌های دشمنان در بین جوانان ما و در مراکز علمی نفوذ نکنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات