۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۶۵۸۶۹
امام جمعه موقت کاشان:

وظیفه ما بعد از دفاع مقدس ادامه دادن راه شهدا است

وظیفه ما بعد از دفاع مقدس ادامه دادن راه شهدا است
اصفهان – امام جمعه موقت کاشان گفت: یکی از وظایف ما در قبال دفاع مقدس ادامه راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در جلسه طرح سراسری هر مسجد یک محفل که به همت پایگاه مقاومت ملامحسن فیض در حسینیه پل دشت چال با خاطره گویی جانباز دوران دفاع مقدس حاج محسن عقاداتی برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از وظایف ما در قبال دفاع مقدس ادامه راه شهدا است.

وی افزود: امروز هرآنچه داریم از برکت خون شهدا است و نباید اجازه بدهیم پرچمی را که شهدا برافراشته اند به زمین بیفتد، از این رو به وصیت نامه شهدا عمل کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

امام جمعه موقت کاشان به برخی وظایغ ما در قبال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع از دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف امروز ما است، چرا که امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود به شدت دفاع مقدس را مورد هجمه و حمله خود قرار داده است.

وی گفت: دفاع مقدس به عنوان یک قطعه نورانی و یک گنجبنه گرانبهایی برای ملت ایران و جهان اسلام و همه ملت‌هایی است که می‌خواهند زندگی عزتمندانه داشته باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: امروز دشمن به شدت از دفاع مقدس ترس و وحشت دارد و تلاش می‌کند تا این منبع و گنجینه نورانی را خاموش کند و برای اینکه به هدف خود برسد این گنج گرانبها را با کشکیک در حقانیت آن و تفسیر غلط و تحریف آن می‌خواهد آن از مردم ایران بگیرد.

به گفته وی تعریف و تبیین حقیقت دفاع مقدس برای نسل جوان و نسل آینده سبب خواهد شد تا دشمن نتواند آن را تحریف و آن را مصادره کند.

امام جمعه موقت کاشان افزود: اگر امام خمینی(ره) می‌فرماید انقلاب ما انفجار نور بود، برای این است که پیروزی انقلاب اسلامی در این دنیای تاریک مانند انفجار نوری بود که همه عالم را روشن کرد.

وی ادامه داد: اگر دفاع مقدس است برای این است که روش و هدف مقدس بود، چرا که جوانانی که به جبهه‌ها رفتند برای مال و ثروت نرفتند برای دفاع از جان و مال و ناموس و دین و کشور راهی جبهه شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات