۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۶۵۹۱
شیخ نعیم قاسم:

دشمن صهیونیستی در صورت حمله به لبنان پاسخ قاطعی دریافت می کند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم پاسخ سید حسن نصرالله را واکنشی به تهدیدهای دشمن صهیونیستی دانست و تاکید که در صورت هرگونه تجاوز احتمالی علیه لبنان، پاسخی قاطع در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.
شيخ نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در گفت و گویی خبری با مجله "الاسبوع العربی"، زبان اسراییل را زبان تهدید دانست و با اشاره به تهدیدهای پیوسته نتانیاهو و باراک و لیبرمن، گفت: با وجود این تهدیدهای پی در پی، چاره ای جز پاسخ گویی نداشتیم و پاسخ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، تاکیدی بود بر آمادگی کامل حزب الله و پافشاری بر تصمیم خود مبنی بر آزادسازی باقیمانده زمین های اشغالی.

شیخ نعیم قاسم موضع گیری اخیر حزب الله را واکنش به این تهدیدها دانست و گفت: اسراییل پا را از گلیم خود درازتر کرده است و ممکن است نقشه هایی در سر داشته باشد، اما باید بداند که در صورت هرگونه تجاوز احتمالی، پاسخی قاطع در انتظارش خواهد بود.

وی از سوی دیگر، شرکت لبنان در نشست سران عرب که قرار است در کشور لیبی برگزار شود را محکوم کرد و گفت: کشور لیبی بنابر حکم دادگاه، مسئول ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش است و باید هرچه زودتر این مساله را که از سال 1978 معلق مانده است، حل کند و این تاخیر هیچ توجیهی نمی تواند داشته باشد./981/الف

ارسال نظرات