۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۶۵۹۳۹
نماینده ولی فقیه در فارس:

دشمن بداند میلیون ها نفر در دنیا پشتیبان حزب الله لبنان هستند

دشمن بداند میلیون ها نفر در دنیا پشتیبان حزب الله لبنان هستند
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امروز جنگ ما در حقیقت جنگ ارزش ها است و یک سمت شیطان و کفر ایستاده و جبهه کفر با معنویت در تقابل است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان و حماسه آفرینان دفاع مقدس فارس، گفت: امروز جنگ ما در حقیقت جنگ ارزش ها است و یک سمت شیطان و کفر ایستاده و جبهه کفر با معنویت در تقابل است.
 
وی ادامه داد: دشمن نسبت به ایران کینه دارد چرا که ملت ما با ایمان وارد عرصه شده است و همین است که آنان از ما عصبانی هستند و نتانیاهو می گوید همه ضربه هایی که می خوریم به خاطر ایران است.
 
امام جمعه شیراز یادآور شد: البته نباید سلاح و ادوات جنگی چشم ما را بگیرد و مغرور شویم چراکه عدم توجه به عنایت خداوند باعث می شود که تسلیحات ناکارآمد شود و باید به الطاف الهی چشم دوخت.
 
وی تاکید کرد: این را بدانید که دشمن هیچ گاه از ما راضی نخواهد شد مگر آنکه از اسلام و دین خود دست بکشیم اما ما بر سر دین و اعتقاد خود با کسی معامله نمی کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمله وحشیانه اسرائیل به لبنان گفت: حزب الله شکست نمی خورد چراکه این بار فرق می کند چراکه میلیون ها انسان از آنان حمایت می کنند و پشتیبان آنان هستند.
ارسال نظرات