۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۰۴۶

اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای در حرم حضرت معصومه برگزار شد

اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای در حرم حضرت معصومه برگزار شد
اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای، در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای در پی فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ولی امر مسلمین جهان مبنی بر رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی آقایان مهدی سلحشور و سید رضا نریمانی برگزار شد.

براساس گزارش آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و امیرآبادی فراهانی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه ای در حرم حضرت معصومه برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنران محفل معارفی حرم حضرت معصومه (س) در این مراسم با انتقاد از سازمان ملل جهانی ابراز داشت: شهادت سیدحسن نصرالله در سازمان ملل و نیویورک اتفاق افتاد، آنها که می دانستند چنین اتفاقی می افتد ولی به آن مرد جانی اجازه نطق دادند و این اجازه چراغ سبزی به نتانیاهو بود تا یک روزی در تهران اسماعیل هنیه و امروز در بیروت سیدحسن نصرالله را ترور و به شهادت برسانند.

وی افزود: در کارنامه درخشان سید حسن خروج صهیونیست ها از لبنان، عزت محور مقاومت و سی سال رهبری عزتمندانه بود، سومین رهبر شهید حزب الله تحصیل کرده نجف، شجاع و مبارز بود و خدای متعال مزد او را بعد از سی سال رهبری این جنبش در شهادت قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی شهادت را مزد رهبر حزب الله دانست و اظهار داشت: سید حسن نصرالله پیروزی بدست آورد چرا که شهادت را کسب کرد اما فقدان او خسارت برای ما و منطقه است اما بدانید این خون های پاک مقدمه پیروزی و نابودی صهیونیست ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد، خاطرنشان کرد: باطل اگر چه جولان دارد اما کف روی آب است و مطمئن باشید به زودی خبر سقوط نتانیاهو را خواهید شنید و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل صهیونیست نابود خواهد شد.

ارسال نظرات