۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۶۶۰۷۱

آیت الله دستغیب ترور شهید سید حسن نصرالله را محکوم کرد

آیت الله دستغیب ترور شهید سید حسن نصرالله را محکوم کرد
رئیس جامعه روحانیت شیراز در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب رئیس جامعه روحانیت شیراز در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین نصرالله بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

انتشار خبر شهادت سید بزرگ مقاومت و اسوه عظیم مجاهدت، شهید سید حسن نصرالله(قدس سره) قلوب میلیون‌ها نفر از امت واحده اسلامی را جریحه‌دار نمود.

 آن شهید والامقام اینک در ملکوت اعلا و لقاءالله، مهمان ویژه اجداد طاهرینش و در کنار فرزند شهیدش، متنعم به نعمت‌های الهی و شاهد اجر و پاداش سال‌ها جهاد فی سبیل الله می‌باشد. 

آن شخصیت برجسته جهان اسلام، در طول حیاتِ پربرکتش، با جذب و هدایت هزاران چهره با ایمان و تقوا و مجاهد فی سبیل الله، تشکّل حزب الله را بنیان نهاد و ساماندهی نمود که به حق مجموعه‌ای ماندگار است و به گواهی قرآن کریم، اهل فلاح و رستگاری و غالب و پیروز خواهند بود. 

اگر امروز نصرالله عزیز و محبوب دل‌ها، در ظاهر بین یاران صدیق و رهروان راهش نیست، اما خون پاک و مطهرش، تداوم بخش نهضت حزب الله تا پیروزی نهایی و پاک شدن زمین از ننگ وجود ستمگران و جنایتکاران به ویژه صهیونیست‌های خونخوار و منحوس خواهد بود، که هم اکنون جهان، شاهد نسل کشی وحشیانه آن‌ها در غزه مظلوم و مقتدر و لبنان دلاور و مقاوم، با حمایت شرم‌آور و سلاح‌های مخرب رژیم آمریکا و همپیمانانش می‌باشد.

 أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

 سید علی اصغر دستغیب
 رئیس جامعه روحانیت شیراز
ارسال نظرات