۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۱۳۲
استاندار لرستان:

نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است

نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است
استاندار لرستان گفت: پایان عمر رژیم جعلی صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، صبح امروز در تجمع مردم خرم‌آباد در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مصلی الغدیر گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی از روز گذشته تاکنون انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند و نشان دادند تا پای جان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه حرکات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی سابقه تاریخی دارد، افزود: این رژیم جعلی از ابتدای تشکیل، با مردم با خشونت برخورد می‌کرد که اساتید دانشگاه و معلمان مدارس باید چهره کثیف آن را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنند.

وی بیان کرد: سید شهدای مقاومت، منطقه را در کنار سربازان و سرداران پاکسازی و در مقابل ماشین جنگی رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و عملیات اخیر، پایان عمر این رژیم جعلی است.

شفقت با بیان اینکه آمریکا حامی این رژیم جعلی می باشد ادامه داد: دنیا آنها را شناخته تا جایی که شعار "مرگ بر آمریکا" به دانشگاه های این کشور رسیده است و اکنون جهانیان می‌دانند جنایات آمریکا و متحدانش موجب خونخواری غیرنظامیان و کودکان در منطقه شده است.

وی اظهار کرد: حضور مردم همواره موجب خنثی شدن هر فتنه می‌شود که در این راستا بارها با بصیرت خود ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی مانده‌اند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات