۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۶۶۱۳۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

سید حسن نصرالله نمونه بارز تربیت یافته مکتب سیدالشهدا بود

سید حسن نصرالله نمونه بارز تربیت یافته مکتب سیدالشهدا بود
مدیر حوزه علمیه لرستان در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت گفت: سید حسن نصرالله، نمونه بارز تربیت یافته مکتب سیدالشهدا(ع) بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله و همراهانش را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«مِنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا»

شهادت عالم با فضیلت، رهبر سرافراز و مدبر جبهه مقاومت، پرچمدار بزرگ مبارزه با رژیم تروریستی اسرائیل، سید الشهدای مقاومت، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله(قدس سره) را به محضر مبارک امام زمان علیه السلام، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، مسلمانان غیور و امت اسلامی، جبهه مقاومت و مردم شریف و مومن ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شخصیت با عظمت سید حسن نصرالله، نمونه بارز تربیتی از مکتب سیدالشهداء علیه السلام و راه نورانی است که آن امام همام با شهادت خود و سرداران و یاران وفادارش، الهام بخش آزادگان و جوانمردان عالم در همه اعصار گردید.

بدون تردید این جنایت هولناک با همراهی و همکاری تروریسم دولتی امریکا و متحدان اروپایی بوده و سگ هار منطقه، بدون اذن آنها اقدامی نکرده و بدون حمایتشان گام بر نمی‌دارد.

اما خدای متعال چنین حکم رانده است که تلاش آنها برای خاموش کردن نور الهی بی فایده خواهد بود و به برکت خون آن مجاهد کبیر و سرداران شهید جبهه مقاومت، طومار زندگی کثیف و ننگین حکومت خبیث صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

آری! از مکتب حسین علیه السلام آموختیم که شهید، هر چه باعظمت تر، مجاهدتر، وفادارتر، مومن تر و فداکارتر باشد، خون پاکش اثرگذارتر و راهش پر رهروتر خواهد بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات