۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۶۱۸۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

تبعیت محض از رهبری، لازمه تداوم سیره شهید سید حسن نصرالله

تبعیت محض از رهبری، لازمه تداوم سیره شهید سید حسن نصرالله
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله به رهبرمعظم انقلاب اعتماد راسخ داشت، گفت: لازمه تداوم سیره سید حسن نصرالله تبعیت محض از رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بزرگداشت مقام شهید مجاهد سید حسن نصرالله، گفت: در هر برهه‌ای از تاریخ اسلام که از فرمایشات پیامبر اکرم(ص) تبعیت نکردیم ضربه خوردیم، امروزر نیز اگر می‌خواهیم ماجرای جنگ احد تکرار نشود باید از رهبری باید تبعیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله به رهبر معظم انقلاب اعتماد راسخ داشت، گفت: لازمه تداوم سیره سید حسن نصرالله تبعیت محض از رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب کمک به لبنان را یک فریضه دانسته اند، از این رو هر کس به هر طریقی که می‌تواند باید در این جهاد شرکت کند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: هرچند یک قهرمان و فرمانده شجاع را از دست دادیم، اما همانگونه که بعد از شهادت سید عباس موسوی در ذهن هیچکس خطور نمی‌کرد سید حسن نصرالله بتواند این چنین با قدرت حزب الله را اداره کند، بعد از شهادت سید مقاومت نیز قائم مقام ایشان اداره حزب الله را برعهده خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: بایدن برای آتش بس در غزه و مهار سگ هار صهیونیسم نه تنها هیچ اقدامی نکرد بلکه با جنگنده های پیشرفته آمریکایی که در اختیار این رژیم غاصب قرار داده است، به اندازه دو برابر جنگ جهانی دوم بمب بر سر مردم بی دفاع فرو ریخت.

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات