۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۶۶۲۸۷

ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده‌های داغ‌دیده معدن طبس + فیلم

ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده‌های داغ‌دیده معدن طبس + فیلم
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه اخیر معدن و همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان، به طبس سفر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه اخیر معدن و همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان، به طبس سفر کرد.

نماینده رهبر انقلاب در ابتدای ورود به طبس در جمع مسئولان این شهر ضمن تسلیت مجدد این حادثه، افزود: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدیده معدن طبس منتقل کنم.

تعداد بازدید : 1

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در این دیدار ضمن اعلام مأموریتش برای جویا شدن از احوال خانواده‌های معدنچیان حادثه‌دیده گفت: رهبر انقلاب همان روزهای ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی نمودند و اندوه عمیق خودشان را از این واقعه غمبار و تلخ ابراز کردند و به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تاکیدات مختلف از طرف ایشان انجام شد. اما باز دلشان به این مقدار آرام نگرفت لذا دیروز فرمودند بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم و مجددا به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کنم.

از جمله برنامه‌های نماینده رهبر انقلاب در این سفر، اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دیدار و دلجویی از خانواده‌های جانباختگان و ابلاغ سلام و تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آنان بود.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات