۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۳۰۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

شهادت، اجر مجاهدت‌های شهید نصرالله بود

شهادت، اجر مجاهدت‌های شهید نصرالله بود
اصفهان - حجت‌الاسلام بصیرتی گفت: شهید سید حسن نصرالله به آنچه آرزوی آن را داشت رسید و شهادت اجر مجاهدت‌های این مرد مجاهد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان گفت: جنایات‌های اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل نشان دهنده این است این رژیم غاصب به پایان خط رسیده است. 

به گفته وی اقدامات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی بیانگر رسیدن به پایان خط و رو کردن همه ترفند‌ها و داشته‌های این رژیم جنایتکار و تروریست است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله به آنچه آرزوی آن را داشت رسید و شهادت اجر مجاهدت‌های این مرد مجاهد و برازنده این شهید است، اظهار داشت: هر چند فقدان این مرد مجاهد سخت است، اما کمترین مزد مجاهدان در راه خدا شهادت می باشد. 

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی اسرائیل می‌داند پاسخ محکم و قاطعی برای گستاخی‌های خود دریافت خواهد کرد، افزود: اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست این بشارت را به دنبال دارد که این رژیم به آخر خط رسیده وامیدی به آینده ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت و حزب الله وابسته به فرد نیست، اظهار داشت: جبهه مقاومت راه و سیره‌ای است که منشأ آن سبک زندگی اسلامی و تاسی به سید الشهدا است و خللی به آن وارد نمی‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: این خون‌ها سبب خواهد شد جبهه مقاومت مصمم‌تر از گذشته اقدام کند تا ماهیت اصلی و خون‌خواری رژیم صهیونیستی بیش از پیش به کشور‌های دنیا و مردم جهان نشان داده شود.

وی با بیان اینکه این خون‌ها سبب منزوی‌تر شدن صهیونیست‌ها است، گفت: امروزخون‌خواری و کودک‌کشی صهیونیست‌ها موضوع اصلی مباحث و گفت‌وگو‌های رؤسای جمهور کشور‌های دنیا در سازمان ملل است و هنگام سخنرانی نتانیاهو تعداد زیادی از سران کشور‌ها محل سخنرانی را ترک می‌کنند.


حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت توانسته مردم و کشور‌های زیادی را با خود همراه کند، افزود: دشمن بداند جبهه مصمم‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه مقاومت زنده است و پویاتر و مصمم‌تر به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: جبهه مقاومت قائم به شخص نیست، با این وجود باید جواب محکم و دندان شکن به این حجم از جسارت و رذالت رژیم صهیونیستی داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات