۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۶۳۳۵
شمس:

رسانه محل رجوع برای نسل جدید است

رسانه محل رجوع برای نسل جدید است
مسئول سازمان بسیج قم با اشاره به اینکه رسانه محل و مرجع برای نسل امروزی است، تاکید کرد: رسانه مورد استقبال نسل جوان و نوجوان است و می‌تواند نقش آفرین باشد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، داوود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه قم در نشست علمی ترویجی «مبانی فقهی دفاع مقدس» از سلسله نشست های جهاد مقدس که در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پدران و مادران شهداء که تربیت نسل رزمندگان را برعهده داشتند، گفت: پدران و مادران شهداء در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و امنیت را به جامعه اعطا کردند.

مسئول بسیج رسانه استان قم با اشاره به اینکه دشمن هجمه هایی علیه زنان و مادران این عصر دارد، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند و خوشا به حال آنانکه در دامن خود چنین فرزندانی را پروراندند؛ هجمه های سنگین دشمن علیه زنان و مادران امروزی به خاطر این است که آن نسل دوران دفاع مقدس دوباره احیا نشود.

رسانه محل رجوع برای نسل جدید است

شمس با تاکید براینکه نسل نوجوان و جوان امروزی که به نسل "زد" معروفند مورد هجمه دشمن هستند، گفت: دشمن اعتقادات و باورهای نوجوانان و جوانان را مورد هجمه قرار داده است؛ اما نوجوانان بسیجی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، جهادی، پزشکی و عرصه‌های دفاعی خوش درخشیدند و فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه محل و مرجع برای نسل امروزی است، تاکید کرد: رسانه مورد استقبال نسل جوان و نوجوان است و می‌تواند نقش آفرین باشد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

ارسال نظرات